دانلود فایل آماده پاورپوینت زنجیره تامین نوین درکمپانی دل وپاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه وبهترین تجربه خری
حمل و نقل
دانلود فایل آماده پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال غول آلمانی آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی
دانلود فایل آماده پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال غول آلمانی آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی
فایل جدید پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازاراوراسیا با رویکرد مزیت های رقابتی و فرصت های پیش رو
فایل جدید پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازاراوراسیا با رویکرد مزیت های رقابتی و فرصت های پیش رو با مشخصات وضعيت تجارت و ظرفيتهاي همکاري اقتصادي دوجانبه ايران و اتحاديه اقتصادي اوراسيا,حجم تجارت جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا ,دلایل حضورکم رنگ ایران در تامین نیازهای وارداتی اوراسیا,ظرفیت ها و مزیت های رقابتی جمهوریا اسلامی ا,,,
توضیحات:
پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازاراوراسیا با رویکرد مزیت های رقابتی و فرصت های پیش رو
ورود
ایران به بازارهای جهانی
در
خصوص افزایش همکاریهای اقتـصادی جمهـوری اسـلامی ایران از طریق همگرایی در
اتحادیه اقتصادی اوراسیا در
چند سال گذشته دیدگاه های مختلفی مطرح شده است که به دلیل سابقه ارتباطات فرهنگـی و
اهمیـت ژئوپلتیـک اعـضای آن و همچنین ضرورت توسعه اقتصادی کشور از طریق همگرایی
اقتصادی منطقهای از اهمیت فراوانی برخوردار است.
به
باور کارشناسان؛ بعد از پایان جنگ سرد میزان گرایش به سوی منطقه گرایی در مناطق
مختلف در جهان رو به افزایش گذاشته و در این میان آسیای مرکزی یکی از مناطق
ژئواستراتژیک است کـه همـواره در کـانون توجـه کـشورهای مختلف قرار داشته است.
همکاری
ایران با این بلوک اقتصادی با ارزش بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار، نوید بخش توسعه تعاملات اقتصادی
متقابل کشورمان با کشورهای مختلف دنیا و به خصوص همسایگان است؛ به ویژه در شرایطی که دشمنان به
دنبال منزوی کردن ایران و قطع ارتباط اقتصادی و تجاری آن با دنیا هستند.
حجم
بسیار زیاد تجارت و تعاملات
اهمیت
اقتصادی این اتحادیه به قدری است که با شکلگیری آن کشورهای مختلف علاقه خود را
برای عضویت ابراز کردند. میزان تجارت اتحادیه اوراسیا با کشورهای جهان حدود ۸۵۰ میلیارد دلار است. از این میزان ۳۳۱ میلیارد دلار مربوط به واردات است.
سهم
ایران از این میزان حدود ۲.۵
میلیارد دلار است که یک میلیارد و ۶۰۰
میلیون دلار واردات و ۸۲۳
میلیون دلار آن صادرات است. دست کم ۸۰ درصد صادرات اوراسیا به ایران، محصولات کشاورزی به ویژه
غلات و ۶۸ درصد
صادرات ایران به اوراسیا، محصولات کشاورزی به ویژه میوه و خشکبار است.
از دیگر سو، اجرای موافقتنامه تجارت ترجیحی با
اتحادیه اقتصادی اوراسیایی، سبب شد گام مقدماتی به سوی تجارت آزاد با این کشورها
هموارتر از قبل شود
فهرست
ﻫﺪف از ﺗﺸﮑﯿﻞ اﺗﺤﺎدﯾﻪ اﻗﺘﺼﺎدي اور آﺳﯿﺎ
تاریخچه
ﺗﺠﺎرت اﺗﺤﺎدﯾﮫ اﻗﺘﺼﺎدي اوراﺳﯿﺎ ﺑﺎ ﺟﮭﺎن
رواﺑﻂ ﺗﺠﺎری اﯾﺮان و اﺗﺤﺎدﯾﮫ اﻗﺘﺼﺎدی اوراﺳﯿﺎ
ﻧﻘﺪ ﻫﺎ ﺑﻪ اﺗﺤﺎدﯾﻪ اﻗﺘﺼﺎدي اورآﺳﯿﺎ
تاثیرموافقتنامه هاي تجارت ترجیحـی برتجارت بین المللی
موقعیت ژئوپلیتیـک، ژئواسـتراتژیک و ژئواکونومیـک جمهوری اسلامی ایران
حوزه های دیپلماسی اقتصادی
چالش هاي کارگزاري همکاري تجـاري ایـران و اتحادیـه اقتـصادي اوراسـیا
اتحادية اقتصادي اوراسيايي و منطقه گرايي ايران
اتحادیه اقتصادی اوراسیا از نگاه جغرافیایی
تفکیک محدوده های جغرافیایی اتحادیه اوراسیا
چالش های فراروی ایران در منطقه گرایی و همگرایی منطقه ای
چالش های فراروی ایران در منطقه گرایی و همگرایی منطقه ای
اتحادية اقتصادي اوراسيايي فرصتي مغتنم براي توسعة روابـط بـين المللـي ایران
کریدورهای ارتباطی و ژئوپلیتیک بنادر چابهار و گوادر
همگراییهند- ایرانونقشژئوپلیتیک بندرچابهار
پنچ بازیگر اصلی ژئواستراتژیک و در کنار آن پنچ محور ژئوپلیتیکی در منطقة
اورآسیا
چابهار »دروازة طلایی« هندیان برای ورود به کشورهای مستقل مشترکالمنافع (CIS )و افغانستان
بندر چابهار به عنوان نقطة محوری و دروازه ای برای هندیان
کشورهای محصور در خشکی افغانستان و آسیای مرکزی فرصت مغتنمی برای توسعة ظرفیت
بندر چابهار
روابط تجاری، فرهنگی، و تمدنی هند با ایران، افغانستان، و کشورهای آسیای مرکزی
چابهار نماد همکاری و روابط دوجانبه هند و ایران
سرمایه گذاری گستردة چین در بندر گوادر و کریدور اقتصادی چین- پاکستان
قارة آسیا محور رشد اقتصاد جهانی
اتخاذ استراتژی های ژئو اکونومیک درکریدورهای ارتباطی
استراتژی اورآسیایی و ژئواکونومیک چین و هند
کریدور اقتصادی چین- پاکستان
نگرش اکونومیک درعصرجدید
فرﺻﺖ ﻫﺎي ﺗﺠﺎري
فرﺻﺖﻫﺎي ﺳﯿﺎﺳﯽ-اﻗﺘﺼﺎدي
سیر تحول تاریخی شکلگیری اتحادیه اقتصادی اوراسیا
نقاط قوت و ظرفیتهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا
چالشها و نقاط ضعف اتحادیه اقتصادی اوراسیا
کشورهای اوراسیا
مزایای اقتصادی کریدور شمال-جنوب| چرا هند به ایران نیاز دارد؟
شاهراه های کریدور شمال –جنوب
سهم ایران در بازار اتحادیه اقتصادی اوراسیا
حجم بازارکشور روسیه و مزینت های رقابتی ایران
ضعف در دانش تجارت بینالملل و کسبوکارها
کشورهای آسیای مرکزی کوچک اما پرظرفیت
وضعيت تجارت و ظرفيتهاي همکاري اقتصادي دوجانبه ايران و اتحاديه اقتصادي
اوراسيا
حجم تجارت جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا
دلایل حضورکم رنگ ایران در تامین نیازهای وارداتی اوراسیا
ظرفیت ها و مزیت های رقابتی جمهوریا اسلامی ایران در اوراسیا
تاريخچه اتحاديه اقتصادي اوراسيا و ساختار آن
ريشه نظري تکوين اتحاديه اقتصادي اوراسيا
اهداف ایجاد اتحادیه اقتصادی اوراسیا
ارکان اتحاديه اقتصادي اوراسيا
وضعيت اقتصادي كشورهاي عضو اتحاديه اوراسيا، 2018
مهمترين شاخصهاي اقتصادي اتحاديه اقتصادي اوراسيا، 2018
ارزيابي كلي از وضعيت تجارت خارجي كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا
.تجارت بين كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا /)تجارت درون منطقه اي در سال 2018
-(میلیون دلار)
تحلیل تجارت بين كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا /تجارت درون منطقه اي
وضعيت تجارت خارجي فدراسيون روسيه.
تعداد 10 قلم عمده وارداتي فدراسيون
روسيه از ساير كشورهاي جهان در سال 2018
عمده کالاهای وارداتی کشور روسیه
تركيب صادرات/اقلام عمده صادراتي كشور روسيه در سال 2018 به ساير کشورها
عمده کالاهای صادراتی روسیه
سهم کشورها از صادرات روسیه
وضعيت تجارت خارجي ارمنستان
وضعيت تجارت خارجي قزاقستان
واردات بلاروس ازکشورهای جهان
وضعیت تجارت خارجی قرقیزستان
توافقنامه تجاري تشکيل منطقه آزاد تجاري بين جمهوري اسلامي ايران و كشورهاي
عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا
وضعيت تجارت ايران با جهان به تفکيك واردات و صادرات
فرصتها و چالشهای ژئوپولیتیکی همکاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا
ابعاد همکاریهای ژئوپولیتیکی ایران و اتحادیه اوراسیا
منافع ژئوپولیتیکی اورسیا برای ایران
منافع مشترک ژئوپولیتیکی ایران و اتحادیه
رقابتهای ژئوپولیتیکی ایران و اتحادیه
موانع ژئوپلیتیکی همکاری ایران و اتحادیه
اهداف ایران
منافع آذربایجان و ترکیه
نقش ارمنستان
توسعه ظرفیتهای ترانزیتی؛ مبنای حضور قدرتمند ایران در اتحادیه اوراسیا
اهمیت اتحادیه اقتصادی اوراسیا
تسریع در توسعه بنادر و افزایش ظرفیت ناوگان کشتیرانی
افزایش درآمدزایی ارزی
ایجاد فضای باز اقتصادی در شرایط تحریم
موانع و رقابتهای ژئوپولیتیکی همکاری ایران و اعضای اتحادیه
فرصتهایتجاری ایران-اتحادیهاقتصادیاوراسیا
پتانسیلها
پیشینه تشکیل اتحادیه اقتصادی اوراسیا
وسعت اتحادیه اقتصادی اوراسیا
جمعیت در سال 2018
رشد جمعیت در سال 2018
. تولید ناخالص داخلی در سال 2018
تولید ناخالص داخلی سرانه در سال
2018
وضعیت تجارت خارجی اتحادیه اقتصادی اوراسیا در سال 2018
تجارت خارجی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در سال 2018
بررسي روابط تجاري و اقتصادي ايران و كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا
برخي مزيتهاي اقتصادي روسيه براي گسترش روابط اقتصادي با ايران
کالاهای وارداتی روسیه از ایران وجهان
ایران وارمنستان
قزاقستان
بلاروس
قرقيزستان
بررسي ساختار صادرات كشورهاي اتحاديه اوراسيا در تعامل با كاالهاي وارداتي
ايران
.اهميت استراتژيك كريدور شمال و جنوب در اقتصاد ايران
عناصر و شاخص های استراتژیکی ابرپروژه یک کمربند یک جاده
قرار گرفتن ايران در حلقه اتصال کريدور مهم شمال ـ جنوب
اهمیت کلیدی جمهوری اسلامی ایران در کریدور شمال -جنوب
اهمیت کريدور شمال ـ جنوب برای ایران
بنادر کريدور شمال ـ جنوب شامل
بندرچابهارزیرکریدوری مهم در کريدور شمال ـ جنوب
مهم ترین موانع توسعه تجارت ميان ايران و کشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا
اقدامات لازم براي توسعه روابط تجاري
يا اتحاديه اقتصادي اوراسيا با تمركز بر روسيه،
پيشنهادهايی با هدف گسترش همکاري و مبادله تجاري و اقتصادي ايران با کشورهاي
عضو
اتحاديه اوراسيا
وزارت صنعت، معدن و تجارت
مجلس شوراي اسلامي
ب) كشورهاي عضو اتحاديه اوراسيا
راهکارهاي مشترک بين ايران و كشورهاي عضو اتحاديه اوراسيا
بهره برداري كامل از فرصت هاي موافقتنامه تجارت ترجيحي ميان ايران و اتحاديه
اقتصادي اوراسيا
ـ استفاده از ابزارهاي مصون از تحريم بهمنظور تسويه تراكنشهاي ارزي
جايگزين هاي مختلف براي سوئيفت
چالش های وابستگی به پیام رسان های خارجی
فایل جدید پاورپوینت”زنجیره تامین نوین درکمپانی دل وپاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه وبهترین تجربه خری
فایل جدید پاورپوینت”زنجیره تامین نوین درکمپانی دل وپاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه وبهترین تجربه خری با مشخصات نقش مشتری در زنجیره تامین,اهداف زنجیره تامین,مدل مستقیم کمپانی دل,تلاش کمپانی دل برای خرده فروشی
توضیحات:
پاورپوینت”زنجیره تامین نوین درکمپانی دل وپاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه وبهترین تجربه خری
دراین فایل مطالب ارزشمند
در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت
بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه
های صاحب نظر بازاریابی با ۱۳۹ اسلاید
ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های
تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه
صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
شرکت دل در یک نگاه
شاید بتوان این موضوع را از ویژگیهای منحصربهفرد عصر جدید بهشمار
آورد که شرکتها و بنگاههای صنعتی و اقتصادی و تجاری کوچک و نوپا با رشد
سریع و بهتآور خود، بهعنوان رقیب جدی شرکتهای بزرگ و باسابقه به میدان
میآیند و حتی در این رقابت سخت و پرتنش پیروز میشوند. نگاهی به فهرست
شرکتهای برتر جهانی در حال حاضر و مقایسه آن با فهرست چنددهه گذشته
بهخوبی گواه این واقعیت است. شرکت رایانهای دل
(DELL CORPORATION) یکی از مثالها و الگوهای مطرح در این زمینه است.
شرکتی که تنها دو دهه پیش با همت و جدیت و خلاقیت جوانی ۱۹ ساله و گریزان
از درس و دانشگاه، تنها با سرمایه ۱۰۰۰دلار شکل گرفت و بهسرعت با ابداع
روش فروش مستقیم اینترنتی رایانه و سیستمهای آن به شرکتی چندمیلیارد
دلاری با بیش از ۶۰هزار کارمند در ۱۵۰کشور جهان تبدیل شد.
تاریخچه شرکت «دل» بر پایه یک مفهوم ساده شکل گرفت؛ فروش مستقیم
سیستمهای رایانهای به مصرفکننده. گرچه مایکل دل در سالهای پیش از ۱۹۸۴
که شرکت را با این دید تاسیس کرد عملا با فروش تمبر یا روزنامه آن را
آزموده و به آن دل بسته بود. پس از آن با خرید دستگاههای رایانه و بازکردن
آن و به هم ریختن و تعویض و تبدیل اجزای آن، دستگاه جدید را برای فروش
عرضه میکرد.
مایکل دل دریافته بود که با حذف واسطههای فروش و عــــرضه مستقیم
رایانه به مصرفکننده نهایی میتواند سریعتر و ارزانتر خدمات خود را به
مشتری ارائه دهد. او همین رویکرد بیواسطهبودن را در شــــاکله سازمانی که
تاسیس کرد بهکار برد.
دراین فایل مطالب ارزشمند
در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت
بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه
های صاحب نظر بازاریابی با ۱۳۹ اسلاید
ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های
تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه
صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
شرکت دل در یک نگاه
شاید بتوان این موضوع را از ویژگیهای منحصربهفرد عصر جدید بهشمار
آورد که شرکتها و بنگاههای صنعتی و اقتصادی و تجاری کوچک و نوپا با رشد
سریع و بهتآور خود، بهعنوان رقیب جدی شرکتهای بزرگ و باسابقه به میدان
میآیند و حتی در این رقابت سخت و پرتنش پیروز میشوند. نگاهی به فهرست
شرکتهای برتر جهانی در حال حاضر و مقایسه آن با فهرست چنددهه گذشته
بهخوبی گواه این واقعیت است. شرکت رایانهای دل
(DELL CORPORATION) یکی از مثالها و الگوهای مطرح در این زمینه است.
شرکتی که تنها دو دهه پیش با همت و جدیت و خلاقیت جوانی ۱۹ ساله و گریزان
از درس و دانشگاه، تنها با سرمایه ۱۰۰۰دلار شکل گرفت و بهسرعت با ابداع
روش فروش مستقیم اینترنتی رایانه و سیستمهای آن به شرکتی چندمیلیارد
دلاری با بیش از ۶۰هزار کارمند در ۱۵۰کشور جهان تبدیل شد.
تاریخچه شرکت «دل» بر پایه یک مفهوم ساده شکل گرفت؛ فروش مستقیم
سیستمهای رایانهای به مصرفکننده. گرچه مایکل دل در سالهای پیش از ۱۹۸۴
که شرکت را با این دید تاسیس کرد عملا با فروش تمبر یا روزنامه آن را
آزموده و به آن دل بسته بود. پس از آن با خرید دستگاههای رایانه و بازکردن
آن و به هم ریختن و تعویض و تبدیل اجزای آن، دستگاه جدید را برای فروش
عرضه میکرد.
مایکل دل دریافته بود که با حذف واسطههای فروش و عــــرضه مستقیم
رایانه به مصرفکننده نهایی میتواند سریعتر و ارزانتر خدمات خود را به
مشتری ارائه دهد. او همین رویکرد بیواسطهبودن را در شــــاکله سازمانی که
تاسیس کرد بهکار برد.
فایل جدید پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره
فایل جدید پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره با مشخصات داستان برند UPS, بزرگترین برند حملونقل کالا در جهان,تاریخچهی تأسیس,توسعه کسب وکاریوپی اس,استراتژی تبلیغات در سال های میانی قرن بیستم,سیاستهای رازداری در شرکت یوپیاس,تغییردر استراتژی تبلیغات
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره تامین کارآمد
داستان برند UPS؛ بزرگترین برند حملونقل کالا در جهان
UPS یکی از قدیمیترین برندهای فعال در صنعت حملونقل جهانی است که امروز در شاخههای گستردهی آن، بهعنوان بازیگری بزرگ شناخته میشود.
یوپیاس (United Parcel Service) شرکتی آمریکایی با حوزهی فعالیت بینالمللی است که در حوزهی حملونقل کالا فعالیت میکند. مدیریت زنجیرهی تأمین و فعالیتهای مرتبط با آن نیز در حوزهی اهداف استراتژیک این شرکت قرار دارد. مرکز مدیریت UPS در سندی اسپرینگز جورجیا قرار دارد.
برند یوپیاس امروز باارزشترین برند حوزهی حملونقل در جهان محسوب میشود. کسبوکار آنها، لقب Big Brown را یدک میکشد و آمار حملونقل بسته توسط بخشهای مختلف آن، سالانه به میلیاردها بستهی پستی میرسد. باوجود آن که فعالیتهای یوپیاس در سرتاسر جهان توسعه یافتهاند، بخش اعظمی از تمرکز و درآمد آنها به ایالات متحدهی آمریکا معطوف میشود. سیستم تحویل در تا در آنها در آمریکا، تقریبا به تمامی آدرسهای رسمی موجود در آن کشور خدمترسانی میکند.
تاریخچهی تأسیس
شرکت یوپیاس در سال ۱۹۰۷ توسط یک جوان ۱۹ ساله بهنام جیمز کیسی در سیاتل تأسیس شد. در آن زمان، کسبوکار آنها یک سرویس پیامرسانی متشکل از ۶ دوچرخه بهتام American Messenger Company بود. او از همان ابتدا، سیاستهای شرکت خود را بهنوعی ترسیم کرد که بهنوعی در مالکیت کارمندان باشد. کیسی برای کسب درآمد در شرکت جدید خود، انواع پیامهای تلگرافی، نهار گرم و پیامها و بستههای گوناگونی را جابهجا میکرد.
اولین تلاشها برای توسعهی کسبوکار در خارج از منطقهی تأسیس، در سال ۱۹۱۹ و با خرید شرکتی در اوکلند کالیفرنیا انجام شد. در آن سالها، شرکتی با همان نام در سانفرانسیسکو فعالیت میکرد و در نتیجه، تغییر نام برای شرکت تحت مدیریت کیسی، اجتنابناپذیر بود. نام جدیدی که برای شرکت انتخاب شد، نام کنونی یعنی United Parcel Service بود. پس از تصویب نام جدید، مناطق دیگر همچون لسآنجلس، سانفرانسیسکو، سندیگو و پورتلند در اورگان، میزبان UPS شدند. توسعهی فعالیت به ساحل شرقی آمریکا نیز در دههی ۱۹۳۰ و شروع خدمات تحویل کالا در نیویورک سیتی انجام شد. در همان سال، دفتر مرکزی شرکت نیز به نیویورک منتقل شد.
استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حملونقل بسته، از سال ۱۹۲۹ وارد سیاستهای کاری UPS شد. این زیرمجموعه با نام United Air Express شروع به کار کرد. البته، با شروع رکود بزرگ تاریخی آمریکا، برنامهها برای توسعهی هوایی با مشکل مواجه شده و آن زیرمجموعه تعطیل شد. بههرحال برنامههای یوپیاس برای ورود به بازار حملونقل هوایی، تا دههی ۱۹۵۰ بخ تعویق افتاد. چالش بعدی دیگر برای یوپیاس آن بود که شهروندان بهمرور بیشتر صاحب خودرو میشدند و خودشان، کالاهای خریداری شده از خردهفروشیها را حمل میکردند. این روند، باعث کاهش درآمد شرکت در سالهای پایانی دههی ۱۹۴۰ شد.
تقسیم بندی، هدف گذاری، موقعیت یابی در استراتژی بازاریابی UPS –
تقسیم بندی به شرکت در درک گروه های مختلف مشتریان، نیازهای متغیر آنها و فرصت های در حال ظهور در بازارهای فعلی و بالقوه صنعت کمک می کند. از استراتژی تقسیم بندی جمعیتی به منظور ارائه موثر راه حل های لجستیکی به شرکت ها در صنایع مختلف و مشتریان خرده فروشی استفاده می کند. هر مشتری، فرد یا کسب و کاری به خدمات پیک که یو پی اس ارائه می کند نیاز دارد. از این رو، تقسیم بندی جمعیتی بهترین گزینه برای آن است.
UPS به گروه متنوعی از بخشهای مشتریان، مانند مشاغل و افراد خدمات میدهد. از این رو بازارهای هدف متفاوتی بر اساس مصرف بالقوه خدمات آنها دارد. به همین دلیل است که از استراتژی هدف گذاری متمایز استفاده می کند.
یک استراتژی موقعیت یابی مبتنی بر ارزش توسط UPS به منظور ایجاد تصویری از ارائه دهندگان راه حل های لجستیکی در ذهن مشتریان بالقوه استفاده می شود.
چشم انداز – ‘استقرار عملیات مبتنی بر فناوری، ارائه راه حل های منحصر به فرد و خاص برای مشتری، گسترش شبکه جهانی ما و ارائه خدمات به نیازهای مصرف کنندگان نهایی در سراسر جهان’
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس –
سبد محصولات/خدمات گسترده: مجموعه راه حل های تدارکات و زنجیره تامین به شرکت کمک کرده است تا به طور رقابتی به مشتریانی که نیازهای در حال تحول را دارند خدمت کند، به ویژه مشتریان حساب های بزرگ (MNC و ارگان های دولتی) و ایجاد هم افزایی در سراسر خط لوله تحویل ارزش با استفاده از فرصت های فروش متقابل.
حضور جهانی: فعالیت در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان با شبکه ای از 240 هواپیمای جت UPS، 315 هواپیمای اجاره ای یا اجاره ای کوتاه مدت و 2100 پرواز روزانه، این شرکت را قادر به ایجاد یک شبکه گسترده از طریق هوا، زمین و قابلیت های لجستیک حمل و نقل اقیانوس
ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی UPS –
UPS در واحدهای تجاری استراتژیک (SBU) مانند گزارش بسته، کارگزاری گمرک، گزارش زنجیره تامین و حمل و نقل، خدمات توزیع، حمل و نقل پستی UPS نوآوری، حمل و نقل UPS و سرمایه UPS فعالیت می کند.
در حال حاضر، ترسیم هر کسب و کار یو پی اس به صورت جداگانه و تقسیم آنها به چهار ربع دشوار است زیرا اطلاعات داخلی کافی در مورد نام تجاری نداریم. با این حال، اگر بخواهیم UPS را به عنوان یک تجارت ترسیم کنیم و عملکرد آن را در برابر صنعت بررسی کنیم، UPS در ماتریس BCG به عنوان ستاره ها طبقه بندی می شود. این به این دلیل است که سهم بازار بسیار خوبی دارد در حالی که نرخ رشد بازار نیز بالا است. .
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی UPS
سیستم توزیع یکپارچه UPS کل فرآیندهای لجستیک و توزیع را کنترل می کند که از تحویل قبل از فروش، ذخیره سازی، تحویل از طریق ناوگان هواپیما و وسایل نقلیه به تعداد زیادی مکان و در مورد لجستیک معکوس بدون تحویل شروع می شود.
شبکه توزیع جهانی آن متشکل از فناوری پیشرفته لجستیک، راه حل های زنجیره تامین، انبارهای بزرگ در مناطق در حال ظهور و همچنین توسعه یافته، سیستم حمل و نقل چند وجهی جدا از ناوگان خدمات پیک هوایی است.
ارزش ویژه برند در استراتژی UPS –
UPS در فهرست 2000 شرکت برتر فوربس در رتبه 146 و در فهرست با ارزش ترین برند جهان طبق مجله فوربس رتبه 41 را به خود اختصاص داده است. ارزش آن به روش ارزش بازار 93 میلیارد دلار (تا می 2016) بوده است.
این شرکت با سیستمهای رتبهبندی آژانسهای جهانی معتبر از برندهای مستقل مانند بهترین برندهای جهانی اینتربرند، با ارزشترین برندهای جهانی BrandZ میلوارد براون، نظرسنجی سالانه مدیر عامل شرکت Rittenhouse Rankings، صادقانه و فرهنگ مرتبط بوده است. این برند مخفف قابلیت اطمینان، اعتماد، خدمات با کیفیت و نوآوری خدمات است. ظاهر متمایز وسایل نقلیه آن هویت اصلی برند است.
تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس –
UPS ارائه دهنده مجموعه ای از محصولات و خدمات در صنعت حمل و نقل، مدیریت زنجیره تامین است و بنابراین با شرکت های محلی، منطقه ای و بین المللی در بخش های مربوط به تجارت رقابت می کند.
برخی از رقبای آن عبارتند از Deutsche Post، Fed-EX، خدمات TNT، YRC در سراسر جهان و غیره که در بخش هایی مانند حمل و نقل موتوری، حمل و نقل کالا، پیک هوایی، پیک آبی و بسیاری دیگر با شرکت رقابت می کنند. همچنین با شرکت هایی در صنایع فرابازار مانند فناوری، شرکت های مالی و زنجیره تامین رقابت می کند.
تحلیل بازار در استراتژی بازاریابی یو پی اس –
تغییر سبک زندگی، نوسان قیمت نفت، نوسان نرخ ارز، مقررات دولتی، هزینه بالای زیرساخت ها و رقابت بین صنعتی بر شرکت های فعال در این صنعت تأثیر می گذارد.
فناوری پیشرفته، راهحلهای لجستیک و یکپارچهسازی سیستم و فرآیند چیزی است که صنعت را به طور گسترده هدایت میکند.
تحلیل مشتری در استراتژی بازاریابی UPS-
UPS که بزرگترین شرکت تحویل بسته در جهان است به مشتریان در بخش های خرده فروشی و همچنین بخش های تجاری به مشاغل که شامل شرکت های کوچک، MNC ها و سازمان های دولتی می شود خدمات می دهد. در سال مالی 2015-2016 به بیش از 10 میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه کرده است.
از طریق تدارکات سفارشی و راه حل های زنجیره تامین که با استانداردهای سرویس دهی بهبود یافته مقرون به صرفه هستند، برای مشتریان ارزش ایجاد می کند.
فهرست :
داستان برند UPS؛ بزرگترین برند حملونقل کالا در جهان
تاریخچهی تأسیس
اولین تلاشها برای توسعهی کسبوکار در خارج از منطقهی تأسیس
استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حملونقل بسته
راه اندازی سرویس حملونقل فرد به فرد
حفظ بازارانحصاری
تغییر مدیریت در میانهی قرن بیستم
توسعه کسب وکاریوپی اس
استراتژی تبلیغات در سال های میانی قرن بیستم
سیاستهای رازداری در شرکت یوپیاس
تغییردر استراتژی تبلیغات
تغییر سیاستهای پستی آمریکا، تهدیدی برای UPS بود
تغییردربخش بستهبندی و مرتبسازی کالاها
مدیریت تعارض
توسعهی جهانی و تشدید رقابت
چالش فعالیت به دلیل مشکلات فرهنگی و زبانی
استفاده از تغییر قوانین حمل و نقل در راستای سودآوری
FedEx رقیبی سرسخت برای یو پی اس
شیوهی محافظهکارانهی مدیریت یوپیاس
رقابت جدی یوپیاس با فدکس
رویکرد یوپیاس بهسمت سیستمهای مدرن
بزرگترین کمپینهای تبلیغات تلویزیونی تاریخ یوپیاس
رخدادهای مهم برای یو پی اس
برندسازی وتغییرلوگودر یو پی اس
احساس مسئولیت یوپیاس به رخدادهای آیندهنگرانه
استفاده از فناوری برای بهبود خدمات دریو پی اس
یوپی اس برترین برنددر فوربز
UPS Logistics شاهکاری از مدیریت زنجیره تامین کارآمد
مدل تحویل «مستقیم به فروشگاه
«ابر» در حال محاسبه یک پوشش نقره ای برای لجستیک
استراتژی بازاریابی یو پی اس
تقسیم بندی، هدف گذاری، موقعیت یابی در استراتژی بازاریابی UPS –
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس
ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی UPS –
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی UPS –
ارزش ویژه برند در استراتژی UPS
تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس –UPS
استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی United Parcel Service (UPS) (4Ps)
استراتژی تبلیغات و ارتقاء خدمات واحد بسته یو پی اس
یوپی اس رهبر جهانی درصنعت تحویل بسته های مشتریان
رقبای منطقه ای و جهانی یو پی اس
رویکرد تحلیل نیروهای پنج نیروی پورتربرای راه حل های زنجیره تامین UPS
چارچوب نیروهای پنج گانه پورتر چگونه در توسعه استراتژی ها استفاده می شود؟
راه حل های زنجیره تامین UPS PESTEL / PEST / STEP Analysis & Solution /
اهمیت تجزیه و تحلیل PESTEL در مدیریت استراتژی و فرآیند برنامه ریزی
تجزیه و تحلیل SWOT، رقبا و USP
شبکه بازار محصول
استراتژی رشد عمومی
توسعه محصول در Ansoff Matrix چیست؟
تنوع در ماتریس Ansoff چیست؟
4راهبرد تنوع بخشی یوپی اس
تجزیه و تحلیل 5C سرویس بسته واحد (A) چیست
C5های تحلیل بازاریابی
تجزیه و تحلیل شرکت – 5C از بازاریابی
تحلیل و راه حل زنجیره ارزش پورتربرای یو پی اس
رویکرد تحلیل زنجیره ارزش برای یو پی اس
نیروهای پورتر پنج و زنجیره ارزش پورترپورتر
مزیت رقابتی یو پی اس
مراحل کلیدی در تحلیل زنجیره ارزش پورتر
فعالیت های زنجیره ارزش – فعالیت های اولیه و فعالیت های پشتیبانی
رویکرد تحلیل برای یو پی اس VRIO / VRIN
چارچوب / مدل VRIO چیست؟
تجزیه و تحلیل VRIO سرویس بسته واحد (A)
چهار جزء VRIO مورد استفاده در تجزیه و تحلیل United Parcel Service (A)
تحلیل اقیانوس آبی
استراتژی اقیانوس آبی چیست و چگونه با مطالعه موردی ‘United Parcel Service (A)’ مرتبط است؟
سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی چیست؟
چهار عامل حیاتی که مدیران در Ups Parcel می توانند برای نوآوری ارزش استفاده کنند .
تفاوت بین استراتژی اقیانوس آبی و استراتژی اقیانوس سرخ چیست؟
استفاده از تحلیل اقیانوس آبی
چارچوب شش مسیر برای یوپی اس
چگونه و چه زمانی از ماتریس BCG / ماتریس سهم رشد استفاده کنیم؟
چهار جزء / ربع ماتریس BCG / ماتریس سهم رشد چیست؟
منابع و آخذ
فایل جدید پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها
فایل جدید پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها با مشخصات داستان برند فِدکس Fedex,شناسایی نیاز و ارائه راهکار در فدکس,مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فدکس,استراتژی بازاریابی فدکس (FEDEX ),مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی فدکس
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جهان
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه حمل و نقل و ارسال بسته های پستی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با 283اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین مدیران فروش و بازاریابی ،اساتید دانشگاه ها دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی مخاطبان را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
محورهای اصلی
. استراتژی بازاریابی درشرکت حمل و نقل فدکس
توسعه بازار و محصول با رویکرد ماتریس آنسوف
مزیت های رقابتی در شرکت حمل و نقل فدکس
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس 5 نیروی پورتر
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس SWOT
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس VIRO
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس PESTEL
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس BCG
بررسی شرکت فدکس با رویکرد استراتژی بازاریابی
بررسی شرکت فدکس با رویکرد بخش بندی بازار
بررسی شرکت فدکس با رویکرد زنجیره تامین هوشمند و منعطف
مخاطبین
۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه حمل ونقل هستند
۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند
۳) کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها
۴) مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند
۵) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند
۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند
۷) اساتید محترم دانشگاه برای تدریس با مثال های مورد و ماتریس های تخصصی
۸)دانشجویان عزیز برای ارائه پژوهش و کارتحقیقی با مثال های موردی و تخصصی و ماتریس های کاربردی
و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند
داستان برند: FedEX، پیوند خلاقیت با بزرگترین ناوگان کارگوی جهان
فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته میشود، یکی از بزرگترین بازیگران حوزهی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روشهایی نوین را پایه گذاشته است.