دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ( فصل دوم كتاب اصول بازا

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ( فصل دوم كتاب اصول بازا – فایل جدید

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي,همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(,برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي,تعريف مأموريت بازار گرا,مشخص كردن اهداف

عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 31 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان ‘شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري’ در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي
تعريف مأموريت بازار گرا
مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت
طراحي پرتفوليو كسب و كار
تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار
ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون
ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن
شبکه توسعه محصول/بازار
برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري
همكاري با ديگر بخشهاي شركت
مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي
تقسيم بازار
هدف گيري بازار
تثبيت موقعيت در بازار
چهار پي آميخته بازاريابي
تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي
تحليل بازاريابي
برنامه ريزي بازاريابي
محتواي يك برنامه بازاريابي
پياده سازي بازاريابي
كنترل بازاريابي
بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي

 

دانلود مستقیم فایل