پاورپوینت دالهای پيش تنيده به روش پس كشيده

پاورپوینت دالهای پيش تنيده به روش پس كشيده – فایل جدید

دانلودپاورپوینت دالهای پيش تنيده به روش پس كشيده,دالهای پیش تنیده,بررسی پیش تنیدگی به روش پس کشیدگی,پاورپوینت مطالعه دالهای پیش تنیده,پاورپوینت عمرانی,پس کشیدگی,روشهاي پیش تنیدگي,سقف بتني پیش تنیده به روش پس کشیده,پاورپوینت سقف بتني پیش تنیده

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل دالهاي پيش تنيده به روش پس كشيده(پیش تنیدگی در سازه بتن آرمه)،در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

پیش تنیدگي عبارت است از ایجاد یك تنش ثابت و دائمي در یك عضو بتني به نحو دلخواه و به اندازه لازم ، به طوري که در اثر این تنش ، مقداري از تنش هاي ناشي از بارهاي مرده و زنده در این عضو خنثي شده و در نتیجه مقاومت باربري آن افزایش پیدا مي کند .
بتن پیش تنیده، یكي از جدیدترین فرم هاي ساختمان است که وارد مهندسي سازه شده است .
در قرن پیش چندین حق امتیاز انحصاري براي چند الگوي پیش تنیدگي متفاوت داده شده بود، ولي به علت استفاده از فولاد بامقاومت پایین ، اثرات طولاني مدت خزش و انقباض باعث کاهش نیروي پیش تنیدگي مي شد و مزیت کاربرد بتن پیش تنیده را شدیدا کاهش مي داد.
کاربرد بتن پیش تنیده در ساختن دالهاي تخت از کشور آمریكا شروع شد و هم اکنون هم به طور گسترده اي در استرلیا ، اروپا و شرق دور استفاده مي شود .

اگر چه استفاده از دالهاي تخت بتن پیش تنیده تا همین اواخر در انگلستان غیرمتداول بود ، مزایاي اقتصادي آن ، هم اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در ایران نیز در سالهاي اخیر این نوع دالها مورد استفاده قرار گرفته اند .
در بیشتر موارد دالهاي با ضخامت یكنواخت و تاندونهاي منحني مورد استفاده قرار مي گیرند ، اما یك روش جدید ، استفاده از دالهاي با ضخامت متغیر و تاندونهاي مستقیم است .

فهرست مطالب :
بخش اول : بتن پيش تنيده
مقدمه
روشهاي وارد کردن نیروي پیش تنیدگي
روشهاي پیش تنیدگي
مصالح و تجهیزات
زمینه هاي فني و موارد استفاده از سیستم پیش تنیدگي

بخش دوم : دالهاي پيش تنيده به روش پس كشيده
مقدمه
الزامات سقف بتني پیش تنیده به روش پس کشیده
مزایاي اجراي سازه هاي بتني با سیستم بتن پیش تنیده

این فایل با فرمت پاورپوینت در 36 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

دانلود مستقیم فایل