پاورپوینت روستای میمند شهر بابک کرمان

پاورپوینت روستای میمند شهر بابک کرمان – فایل جدید

دانلود پاورپوینت اقلیم و معماری روستای میمند شهر بابک کرمان ,بررسی روستای صخره ای میمند کرمان,پاورپوینت معماری,پروژه روستا,دانلود پاورپوینت مطالعه روستای میمند استان کرمان,پاورپوینت روستای تاریخی میمند ,پاورپوینت روستای میمند,روستای میمند

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه اقلیم و معماری روستای میمند شهر بابک کرمان،در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:

میمند در لغت و اصطلاح به تعابیر مردمانش و آنچه صاحبنظران در پیرامون آن نقل می‌کنند تعابیر متفاوتی دارد:
ـ عده‌ای معتقدند اصطلاح و لغت میمند، از دو واژه (می‌) و (مند) است که (می) به معنای شراب و(مند) به معنای مست و مستی می‌باشد. اما تعبیر فلسفی این اصطلاح آن است که چون این روستا در قبل از اسلام حفر شده، مردان این نواحی (می) می‌نوشیده‌اند و
ـ عده‌ای دیگر عقیده دارند واژه میمند مأخذ از میمنت و مبارکی بوده‌است.
ـ عده‌ای نیز بر این باورند که مردمان این نواحی از میمند فارس مهاجرت کرده‌اند و چون در این ناحیه اقامت گزیده‌اند، آن را میمند نام نهاده‌اند و باورهای دیگر….ترجمهٔ کتیبه‌های به‌های میمند هنگامی که کوه‌ها در این میمند شکاف بردارند و افسانه‌های میمند به حقیقت بپیوندند گنجینهٔ میمند پدیدار خواهد گشت و فقط یک نفر می تواند به ان دست پیداکند که او از سوی خورشید می اید.
آب و هواي ميمند معتدل كوهستاني با زمستانهاي سرد و تابستانهاي معتدل است. به همين علت طبيعت اطراف آن پوشيده از بوته‌هاي گوناگون مي‌باشد كه مهمترين آنها بنه يا پسته وحشي و بادام كوهي است كه چهره طبيعت را بسيار زيبا نشان مي‌دهد.

فهرست مطالب :
معانی واژه میمند و اصطلاح آن
حمام میمند
مدرسه
مسجد
حسینیه
خصوصیات طبیعی
آب و هوا و اقلیم
اطلاعات بیشتر
معماری ایلیاتی
آغل
طرز ساخت آغل و خانه هاي ايلياتي
آبادیهای میمند
آب انبارهای میمند
معماری صخره ای در جهان
منبع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:

فایل WORDهمین محصول(7صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل