پاورپوینت فصل پنجم کتاب طراحی برنامه درسی (روشهای طراحی برنامه درسی) نوشته آنابل نلسون

پاورپوینت فصل پنجم کتاب طراحی برنامه درسی (روشهای طراحی برنامه درسی) نوشته آنابل نلسون – فایل جدید

کتاب طراحی برنامه درسی, آنابل نلسون , یوسف رضاپور ,پاورپوینت کتاب طراحی برنامه درسی,خلاصه کتاب طراحی برنامه درسی,ppt کتاب طراحی برنامه درسی,نکات کتاب طراحی برنامه درسی,پاورپوینت کتاب طراحی برنامه درسی نوشته آنابل نلسون

پاورپوینت فصل پنجم کتاب طراحی برنامه درسی (روشهای طراحی برنامه درسی) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور در قالب pptx و در حجم 44 اسلاید:

بخشی از متن:
راهبرد 
اصلی که فراگیر را نسبت به عنصر اساسی آگاه تر می کند راهبرد نامیده می شود. زمانی که معلم بالای سر دانش آموزان نیز تا دانش آموزان به وی طی کنند راهبرد به آنها در جهت کمک به خودشان یاری می کند و نیز این زمینه را فراهم می‌کند که فراگیران به جای تکیه بر معلم یا کتاب یا حافظه خود در یادگیری مفهوم یا مهارت مورد یادگیری را درونی کنند.

شواهدی که از نقش راهبردهای آموزشی حمایت می کند به پژوهش های مربوط به مقایسه شیوه های دیداری و شنیداری در تدریس خواندن مربوط می گردد. در شیوه دیداری واژه به فراگیر نشان داده می شود و معلم می گوید : این کلمه ——— است. حالا شما آن را بگویید. کتاب‌هایی که از شیوه دیداری استفاده می کنند یک لغت جدید را بارها تکرار می کنند تا این که فراگیران قادر به حفظ آن گردند‌.

 

دانلود مستقیم فایل