پاورپوینت فصل 8 هشتم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره – فایل جدید

پاورپوینت فصل 8 هشتم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره,پاورپوینت مراحل رابطه و تعارض زناشویی در ازدواج,فرشاد بهاري,خلاصه کتاب مشاوره و درمان ,ppt مشاوره و درمان,ppt ازدواج مجدد,pdf مشاوره و درمان پیش از ازدواج

پاورپوینت فصل 8 هشتم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره (مراحل رابطه و تعارض زناشویی در ازدواج) نوشته فرشاد بهاري – مريم محمودي‌مهردر قالب pptx  و در حجم 17 اسلاید: 

بخشی از متن: 
نقشه ی رابطه ی زناشویی
داشتن چارچوب فکری برای بررسی رابطه موجب می شود که مشاور ازدواج رابطه را بهتر و بیشتر درک کند. نقشه رابطه متشکل از 3 واقعیت رابطه ای بین زوج هاست: باهم بودن- تغییر کردن و مجزا بودن. این نقشه نشان می دهد که جو ارتباط بین این سه وضعیت شکل میگیرد که ممکن است عمدتا مثبت یا منفی باشد.
نقشه ی رابطه به مشاور نشان می دهد که جهت و کیفیت رابطه ی زوج ها چگونه است. برای نمونه وضعیت باهم بودن دارای دو جهت است: باهم بودن توام با تعارض یا بدبینانه که مختص زوج های است که در عین داشتن رابطه باهم دچار تعارض نیز هستند. این دسته از زوج ها از یکدیگر و داشتن رابطه باهم دل نمی کنند اما از بودن باهم نیز خوشنود نیستند.
از طرفی باهم بودن خوشبینانه یا آرامش بخش نیز بخشی از رابطه ی زوج است. دراین وضعیت جهت رابطه مثبت است یعنی زوج از بودن باهم احساس آرامش میکنند و آرامش را دربودن درکنارهم جستجو میکنند
دریافت جداگانه فصل های کتاب:

 

دانلود مستقیم فایل