گزارش کارآموزی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوط – فایل جدید

گزارش کارآموزی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوط,گزارش کارآموزی , بنیاد شهید و امور ایثارگران

شهرستان شوط در شمال غربی استان آذربایجان غربی قرار گرفته است و از شهرستان های این استان می باشد و دارای یک شهر و سه بخش و تعداد زیادی دهستان است.
این شهرستان از سال 1389 تبدیل به شهرستان شده قبلا زیر نظر شهرستان ماکو قرار داشت و حدود 30 کیلومتر از ماکو فاصله دارد و تقریبا در 10 کیلومتری جاده بین المللی منطقه آزادی و تجاری ماکو قرار دارد.
اداره بنیاد شهید امور ایثارگران این شهرستان تقریبا یک سال است که مستقل از شهرستان شوط در محیطی حدود 180 متر در مجتمع اداری قرار دارد.
آدرس: ورودی شهر- مجتمع اداری – طبقه دوم – اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران

بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای 4 پرسنل است
1- مدیریت
2- معاونت 2 نفر
3- نیروی خدماتی
ساعات کاری این سازمان از ساعت 30/7 صبح شروع و تا ساعت 14 بعدازظهر است.
تعداد اتاق های این اداره شامل: اتاق مدیریت، اتاق کارکنان، آشپزخانه،انباری و سرویس های بهداشتی می باشد.
مدارک کارکنان: کارشناس ارشد،کارشناسی، دیپلم و فوق دیپلم است.
شهرستان شوط از جمله شهرستان های پیشرو در زمینه های مختلف استان از جمله فرهنگ ایثار و ایثارگیری است از جمله شهیدان سرافراز این شهرستان شهید سردار عبدالله پور و شهید موسی حیدری می باشند که مایه که مایه افتخار و عزت این شهرستان محسوب می شود.شهرستان شوط دارای حدود 126 شهید و 54 جانباز و 21 آزاده است.
ملت شریف ایران می دانند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول پایه شهدای انقلاب و کسانی که در این راه معلول و آسیب دیده شده اند محسوب داشت لذا باید رسیدگی کامل به خانواده شهدا و به آسیب دیدگان و معلولین در این راه چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد از آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود. لذا لازم است سازمانی به سرپرستی جنابعالی و هیاتی از معتمدین متدین و آگاه و آشنا بدین گونه امور برای این مقصد مهم تاسیس شود که با اجرای طرح های مفید آن ملت و دوست انقلابی دین خود را در مقابل این گروه فداکار در راه انقلاب اسلامی ادا نمایند. شورای انقلاب موظف است برای این مشروع مهم بودجه ای کافی تصویب نماید و در اجرای آن سرعت عمل به خرج دهد.

 

دانلود مستقیم فایل