پاورپوینت پسخوراند زیستی و فنون تن آرامی – فایل جدید

پاورپوینت پسخوراند زیستی و فنون تن آرامی,پاورپوینت پسخوراند زیستی ,پاورپوینت فنون تن آرامی,تنفس دیافراگمی,وارسی بدن,ماساژ و فشار موضعی,یوگا و کشش بدن,توالی آرام شدن لحظه ای (ICS),آرامش در رایانه و از طریق رایانه,توجه ذهنی,موسیقی و تن آرامی

پاورپوینت پسخوراند زیستی و فنون تن آرامی – پاورپوینتی جامع و علمی دارای تصاویر- در حجم 37 اسلاید 

پسخوراند زیستی و سایر فنون تن آرامی
پسخوراند زیستی این گونه تعریف شده است:«استفاده از بعضی از دستگاه ها برای انعکاس فرایندهای روانی فیزیولوژیکی که فرد معمولاً از آنها آگاهی ندارد، اما ممکن است بتواند آنها را کنترل کند.»
پسخوراند زیستی، یعنی دریافت اطلاعات درباره آنچه در زمان مشخصی در بدن رخ می دهد و سپس کمک کردن به فرد برای اینکه وقوع آنها را کنترل کند.
البته پسخوراند زیستی نوعی فرایند هم به شمار می رود. امروزه کاملاً مشخص شده و به اندازه کافی هم تأیید شده است که وقتی در مورد فعالیت های بدنی افراد آنها پسخوراند داده می شود، می توانند کنترل آن فرایندها را بیاموزند.
پسخوراند زیستی این گونه تعریف شده است:
فرایندی که در آن فرد با اطمینان می آموزد تا دو نوع پاسخ فیزیولوژیکی را تحت تأثیر قرار دهد: پاسخ هایی که معمولاً تحت کنترل ارادی نیستند و پاسخ هایی که معمولاً تحت کنترل ارادی هستند، ولی به دلیل وقوع بیماری یا حادثه، تنظیم آنها به هم خورده و کنترلشان از دست رفته است.

سایر شیوه ها:
تنفس دیافراگمی
وارسی بدن
ماساژ و فشار موضعی
یوگا و کشش بدن
تکرار دعا
بازتاب آسایش بخش
توالی آرام شدن لحظه ای (ICS)
آرامش در رایانه و از طریق رایانه
توجه ذهنی
موسیقی و تن آرامی
تای چی

 

دانلود مستقیم فایل