رفتن به نوشته‌ها

پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور – فایل جدید

کتاب طراحی برنامه درسی, آنابل نلسون , یوسف رضاپور ,پاورپوینت کتاب طراحی برنامه درسی,خلاصه کتاب طراحی برنامه درسی,ppt کتاب طراحی برنامه درسی,نکات کتاب طراحی برنامه درسی,پاورپوینت کتاب طراحی برنامه درسی نوشته آنابل نلسون

پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور در قالب pptx و در حجم 25 اسلاید:

بخشی از متن: 
مشکل 
معلمان قادر به برقراری تعامل نیستند. 
بعضی از دانش آموزان یاد نمی گیرند. 
محرک 
هر رویداد مشخص و قابل مشاهده در محیط در یک نقطه زمانی خاص محرک نامیده می شود.
این واقعیت که محرک واقعی مشخص و قابل مشاهده است به این معنی است که هر فرد می‌تواند آن واقعه را به عنوان یک عامل مشخص در زمان و مکان ادراک کند. یک محرک می تواند هر چیزی باشد که در درون و یا بیرون اتفاق می‌افتد و شخص وجود آن را با گفتن بلی آن در حال وقوع است تصدیق می‌کند.

 

دانلود مستقیم فایل

منتشر شده در پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپورعلوم تربیتی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *