فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور – به روز شده

پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور در قالب pptx و در حجم 25 اسلاید:

بخشی از متن: 
مشکل 
معلمان قادر به برقراری تعامل نیستند. 
بعضی از دانش آموزان یاد نمی گیرند. 
محرک 
هر رویداد مشخص و قابل مشاهده در محیط در یک نقطه زمانی خاص محرک نامیده می شود.
این واقعیت که محرک واقعی مشخص و قابل مشاهده است به این معنی است که هر فرد می‌تواند آن واقعه را به عنوان یک عامل مشخص در زمان و مکان ادراک کند. یک محرک می تواند هر چیزی باشد که در درون و یا بیرون اتفاق می‌افتد و شخص وجود آن را با گفتن بلی آن در حال وقوع است تصدیق می‌کند.

کتاب طراحی برنامه درسی, آنابل نلسون , یوسف رضاپور ,پاورپوینت کتاب طراحی برنامه درسی,خلاصه کتاب طراحی برنامه درسی,ppt کتاب طراحی برنامه درسی,نکات کتاب طراحی برنامه درسی,پاورپوینت کتاب طراحی برنامه درسی نوشته آنابل نلسون

 

دانلود مستقیم فایل