فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (روش های مشاوره و روان درمانی در سال – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (روش های مشاوره و روان درمانی در سال – به روز شده

پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (روش های مشاوره و روان درمانی در سالمندان) نوشته حسین زارع و حسن عبدالله زاده در قالب pptx  و در حجم 99 اسلاید: 

بخشی از متن:
اصول مشاوره و درمان در سالمندی  
درمان اختلالات روانی در افراد مسن، همانند شرایط مشابه در افراد جوان تر می باشد،اما چند مورد اختلاف وجود دارد که می بایست بر روی آنها تأكيد نمود:
درمان اختلال فیزیکی همراه، اغلب ضروری می باشد.
روان پزشک می بایست به دوز دارو توجه بیشتری داشته باشد.
اقدامات اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. 
خانواده ها نیز می بایست در این امور دخیل باشند و تحت حمایت قرار گیرند و این مسئله حتی نسبت به مراجعان جوان تر نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. 
محل درمان: اگر چه ممکن است درمان مشکلات شدید مراجع در بیمارستان ساده تر به نظر برسد ولی معمولا درمان در منزل ترجیح داده می شود زیرا اکثر مراجعان مسنمی خواهند که در منزل باقی بمانند و معمولا در منزل از شرایط بهتری نیز برخوردار می باشند. 
برنامه درمانی می بایست نسبت به نیازهای مراجع تغییر کند و در مورد شرایط درمان به طور منظم با خانواده و پرستاران مراجع صحبت شود تا اطمینان حاصل شود که شرایط پرستاری در منزل تحميل غیر منطقی برای آنان نمی باشد. 

پاورپوینت فصل چهارم,کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان ,پیام نور, حسین زارع , حسن عبدالله زاده ,پاورپوینت کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان ,خلاصه مشاوره سالمندان ,پاورپوینت اصول مشاوره سالمندان ,اختلالات و بیماری های شایع ,,,

 

دانلود مستقیم فایل