فایل پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت فرایند آموزش نوشته محمدرضا سرمدی (سایبر نتیک و مدیریت آموزشی) – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت فرایند آموزش نوشته محمدرضا سرمدی (سایبر نتیک و مدیریت آموزشی) – به روز شده

پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت فرایند آموزش نوشته محمدرضا سرمدی (سایبر نتیک و مدیریت آموزشی) در قالب pptx و در حجم 17 اسلاید:

بخشی از متن:
سایبر نتیک از جمله علومی است که در قرن بیستم بوجود آمد و توانست با رشد سریع و روز افزون خود به دیگر علوم نیز رسوخ یابد. ماهیت و موضوع زیر بنایی مطرح در سایبر نتیک بررسی ماهیت کنترل در انسان، حیوان و ماشین است. لذا با وجود چنین ماهیتی، طبیعتاً با علومی مثل روانشناسی، زیست شناسی، مهندسی، مکانیک و مدیریت و نیز بسیاری از علوم دیگر هم پوشی و همبستگی دارد. امروزه سایبر نتیک دانشی مستقل و در عین حال میان رشته ای است . به این دلیل که این علم با بهره گیری و مطالعه و برای ماهیت کنترل در ارگانیسم ها ، چه زنده و چه مصنوعی ، به دنبال یافتن وجه مشترکی میان موجودات و مصنوعات است که در این امر از تمامی علوم بهره می گیرد و به موضوع کنترل در تمامی علوم مختلف انسانی و فیزیکی می پردازد. در این علم به سازماندهی و طبقه بندی اطلاعات توجه بسیاری شده است. از این رو ، در مدیریت اطلاعات و نیز در طراحی نظام های اطلاع رسانی اهمیت ویژه ای دارد .
تعاریف سایبر نتیک: در باره سایبر نتیک دیدگاه های گوناگونی وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم

کتاب مدیریت فرایند آموزش ,پاورپوینت مدیریت فرایند آموزش ,خلاصه کتاب مدیریت فرایند آموزش ,نوشته محمدرضا سرمدی ,سایبر نتیک و مدیریت آموزشی

 

دانلود مستقیم فایل