فایل پاورپوینت فصل دوازدهم 12 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر (اختلالات مصرف مواد – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل دوازدهم 12 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر (اختلالات مصرف مواد – به روز شده

پاورپوینت فصل دوازدهم 12 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر (اختلالات مصرف مواد و اعتیاد آور) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 31 اسلاید:

بخشی از متن:
مواد به صورت هر چیزی غیر از قضا که بر بدن یا ذهن ما تاثیر بگذارد تعریف شده است وقتی افراد ماده‌ای را مصرف می کنند خواه الکل باشد یا پایین ماری جوانا نوعی دارو چند تلویزیون مولکول قدرتمند از طریق جریان خون به مغز وجود می آورد. امکان دارد که مواد موجب تغییرات موقتی در رفتار هیجانات یا فکر شود این مجموعه ای از تغییرات مسمومیت مواد نامیده شده است. برای مثال مقدار زیاد الکل ممکن است به مسمومیت الکل حالت موقتی قضاوت نادرست تغییرات خلقی و تحریک‌پذیری گفتار در هم و هماهنگی ضعیف منجر شود همچنین داروهایی مانندLSD ممکن است مسمومیت توهم‌زا ایجاد کنند که گاهی توهم زدگی نامیده می شود که عمدتاً از تحریف های ادراکی و توهمات تشکیل می شود.
برخی مواد می‌تواند به مشکلات بلندمدت منجر شود افرادی که به طور منظم آنها را مصرف می‌کنند ممکن است دچار اختلالات مصرف مواد شود، الگوی رفتارها و واکنش های ناسازگارانه که مصرف مکرر مواد موجب آن می شود. افراد مبتلا به اختلال مصرف مواد ممکن است مشتاق ماده‌ای خاص بوده و بیش از حد به آن متکی باشند که به صدمه دیدن خانواده و روابط اجتماعی عملکرد نامناسب در محل کار و یا خطر برای خودشان یا دیگران منجر شود.

*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

کتاب آسیب شناسی روانی کامر, جلد دوم 2,رونالد جی کامر ,یحیی سید محمدی,پاورپوینت آسیب شناسی روانی,خلاصه آسیب شناسی روانی جی کامر,ppt آسیب شناسی روانی کامر,آسیب شناسی روانی دو,اختلالات مصرف مواد و اعتیاد آور,فصل دوازدهم,فایل سانا

 

دانلود مستقیم فایل