فایل پاورپوینت فصل دهم 10 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر (اختلالاتی که ویژگی آنها نشا – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل دهم 10 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر (اختلالاتی که ویژگی آنها نشا – به روز شده

پاورپوینت فصل دهم 10 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر (اختلالاتی که ویژگی آنها نشانه های جسمانی است) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 33 اسلاید:

بخشی از متن:
عوامل روانشناختی ممکن است به شیوه های مختلف در بیماری های جسمانی دخالت داشته باشند. این عقیده که عوامل روانشناختی می‌تواند در بیماری های جسمانی مشارکت داشته باشند ریشه قدیمی دارد و قبل از قرن بیستم طرفداران محدودی داشته است این عقیده به ویژه در دوره رنسانس بی طرفدار بود دوره‌ای که پزشکی به صورت علم جسمانی در آمد و دانشمندان به دنبال کردن واقعیت عینی متعهد شدند.

اختلال ساختگی
افرادی که دچار بیماری جسمانی می شوند معمولا به پزشک مراجعه می کنند با این حال گاهی پزشکان می‌تواند برای این مشکل علت جسمانی پیدا کند و امکان دارد به عوامل دیگری که درگیر هستند مشغول شود. شاید بیمار تمارض می‌کند یا به صورت عمدی بیماری را وانمود می‌کند تا نفی بیرونی مانند خسارت ملک سبب کند یا خدمات نظامی امتناع ورزد.

*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

کتاب آسیب شناسی روانی کامر, جلد دوم 2,رونالد جی کامر ,یحیی سید محمدی,پاورپوینت آسیب شناسی روانی,خلاصه آسیب شناسی روانی جی کامر,ppt آسیب شناسی روانی کامر,آسیب شناسی روانی دو

 

دانلود مستقیم فایل