فایل پاورپوینت فصل یازدهم 11 کتاب نظریه های شخصیت شولتز (جورج کلی – نظریه ی سازه ی شخصی) – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل یازدهم 11 کتاب نظریه های شخصیت شولتز (جورج کلی – نظریه ی سازه ی شخصی) – به روز شده

پاورپوینت فصل یازدهم 11 کتاب نظریه های شخصیت (جورج کلی – نظریه ی سازه ی شخصی) نوشته دوان پی شولتز و سیدنی الن شولتز ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 44 اسلاید:  
بخشی از متن: 
پیشرفت هاي جدید در روان کاوي، به علاوه ي کار اریک اریکسون، خودمختاري بیشتري را براي من قایل هستند و اهمیت کارکرد شناختی را می پذیرند. به همین نحو، کار روان شناسان انسان گرا، آبراهام مازلو و کارل راجرز نیز تا اندازه اي به این موضوع می پردازد که ما چگونه تجربیات و دنیاي خود را درك می کنیم. هنري موري و گوردون آلپورت درباره ي مفهوم استدلال نوشتند، و آلفرد آدلر خود خلاق را معرفی کرد که از ادراك یا تعبیر تجربه ي ما ناشی می شود.
 
نظریه پردازان یادگیري اجتماعی نیز به فرایندهاي شناختی متوسل می شوند. تفاوت بین رویکردهاي این نظریه پردازان و رویکرد شناختی جورج کلی به شخصیت این است که کلی کوشید تا تمام جنبه هاي شخصیت، ازجمله مؤلفه هاي هیجانی آن را در قالب فرایندهاي شناختی شرح دهید.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

نظریه های شخصیت شولتز,خلاصه کتاب نظریه های شخصیت,شولتز,دوان پی شولز,سیدنی الن شولتز,یحیی سید محمدی,نظریه های شخصیت دوان شولتز pdf,خلاصه نظریه های شخصیت شولتز,پاورپوینت نظریه شخصیت شولتز,ppt نظریه های شخصیت شولتز,جورج کلی, نظریه سازه شخصی

 

دانلود مستقیم فایل