فایل پاورپوینت فصل سوم 3 کتاب نظریه های شخصیت شولتز (کارل یونگ: روان شناسی تحلیلی) – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل سوم 3 کتاب نظریه های شخصیت شولتز (کارل یونگ: روان شناسی تحلیلی) – به روز شده

پاورپوینت فصل سوم 3 کتاب نظریه های شخصیت (کارل یونگ: روان شناسی تحلیلی) نوشته دوان پی شولتز و سیدنی الن شولتز ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 46 اسلاید:

بخشی از متن:
زیگموند فروید، را به عنوان وارث معنوی خود تعیین کرد.یونگ تبیین جدید ومبسوطی را از ماهیت انسان به بار آورد که کاملاً بی شباهت به تبیین های دیگر بود وآن را روانشناسی تحلیلی نامید.

اولین نکته ای که یونگ درباره ی آن با فروید مخالفت کرد، نقش جنسیت بود.یونگ تعریف فروید از لیبیدو را گسترش داد و آن را به صورت انرژی روانی کلی‌تر که مسائل جنسی را شامل می‌شود ولی محدود به آن نیست ،تعریف مجدد کرد.
دومین زمینه ی اختلاف عمده، به جهت نیروهایی که بر شخصیت تاثیر می‌گذارند مربوط می‌شود. در حالی که فروید انسان ها را زندانیان یا قربانیان رویدادهای گذشته می‌دانست،یونگ معتقد بود که ما علاوه بر گذشته ،به وسیله ی آینده‌مان شکل می گیریم. مانه تنها تحت تاثیر آنچه در کودکی برایمان اتفاق افتاده است قرار داریم، بلکه همچنین آنچه را که دوست داریم در آینده انجام دهیم بر ما اثر می گذارد.

*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

نظریه های شخصیت شولتز,خلاصه کتاب نظریه های شخصیت,شولتز,دوان پی شولز,سیدنی الن شولتز,یحیی سید محمدی,نظریه های شخصیت دوان شولتز pdf,خلاصه نظریه های شخصیت شولتز,پاورپوینت نظریه شخصیت شولتز,ppt نظریه های شخصیت شولتز,خلاصه کتاب,کارل یونگ,روان

 

دانلود مستقیم فایل