فایل پاورپوینت فصل دهم کتاب مشاوره خانواده نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری (مشاوره خانواده بوئنی) – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل دهم کتاب مشاوره خانواده نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری (مشاوره خانواده بوئنی) – به روز شده

پاورپوینت فصل دهم کتاب مشاوره خانواده (مفاهیم،تاریخچه،فرآیند و نظریه ها) نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری با موضوع مشاوره خانواده گشتالتی . نظریه نظام های خانواده  در قالب pptx  و در حجم 24 اسلاید: 

بخشی از متن: 
نظریه نظام های خانواده که یک رویکرد سیستمی با تمرکز بین فصلیست توست بوئن در دهه ۱۹۷۰ بنیان گذاشته شد. با اینکه بیش از ۴۰ سال از مدت شدن این نظریه می گذرد هنوز هم پاسخگوی بسیاری از مشکلاتی است که در خانواده‌های ایرانی وجود دارد و برای مشاوران می‌تواند کارکردهای موثری داشته باشد.
 از نظر بوئن خانواده یک نظام یا سیستم هیجانی بنیادی است وقتی خانواده توسط عوامل درون یا بیرون خانواده تهدید می‌شود سطح اضطراب در افراد بالا می‌رود و خانواده درگیر الگوهای تعاملی مشکل سازی می شود که از لحاظ هیجانی مخرب هستند.
 میزان اضطراب ای که یک خانواده تجربه می‌کند بستگی به میزان تمایز اعضای آن خانواده از دیگران دارد و این خانواده‌های با سطح اضطراب بالا را توده نامتمایز خود نام‌گذاری می‌کند در این خانواده‌ها رابطه هیجانی بسیار شدیدی به چشم می‌خورد که شکل در هم تنیدگی یا ادغام را به خود می‌گیرد در عوض خانواده‌هایی با سطح اضطراب پایین دارای اعضای از هستندکه متمایز از یکدیگر و رفتارهای مستقلی دارد.
‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

ppt مشاوره خانواده,کیانوش زهراکار,فروغ جعفری,خلاصه کتاب مشاوره خانواده ,pdf کتاب مشاوره خانواده,پاورپوینت کتاب مشاوره خانواده,مشاوره خانواده,دانلود کتاب مشاوره خانواده,مفاهیم,تاریخچه,فرآیند و نظریه ها, مشاوره خانواده گشتالتی,نظریه نظام ها,,,

 

دانلود مستقیم فایل