تحقیق در مورد احداث باغ زیتون – فایل جدید

تحقیق در مورد احداث باغ زیتون,احداث باغ زیتون,دانلود تحقیق در مورد احداث باغ زیتون,احداث,باغ,زیتون,تحقیق,مورد,احداث,زیتون,

نوع فایل : word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 7 صفحه

قسمتی از متن word (..DOC) :

‏‏مقدمه
‏رشد نسبي جمعيت تقاضا براي تهيه مواد غذايي و ساير نيازهاي جمعيت را افزايش مي دهد . متولي تامين نيازهاي غذايي و بخشي از اقتصاد خانواده ها و يا جامعه بخش كشاورزي است .
‏با محدود بودن اراضي زراعي توسعه كشاورزي در اراضي منابع طبيعي و ملي را افزايش مي دهد بنابراين فشار در بخش كشاورزي به روش منبع طبيعي سنگين مي نمايد . منطقي است كه از منابع طبيعي خدادادي و استعدادهاي بالقوه آن در جهت افزايش توليد و اشتغال زايي در جامعه استفاده گردد تا ظمن حفاظت از خاك و آب از فرسايش خاك جلوگيري نمود .
‏وزارت كشاورزي و منابع طبيعي و جهاد سازندگي مردم و علاقه مندان در امر طرح طوبي را استعانت و ياري مي نمايند تا در حهت توسعه پايسداري در جامعه و كشور با پشتيباني مالي و فني گامي مثبت در احداث باغات بر حسب شرايط و استعدادهاي موجود در هر منطقه برداشت شود . بنابراين اين طرح احداث باغ زيتون در منطقه مورد نظر مي تواند ظمن توليد انبوه براي نياز منظقه و صدور به خارج جهت ازر آوري در اشتغال زايي و جلوگيري از مهاجرت افراد تاثير به سزايي داشته باشد . و از طرف ديگر مديريت صحيح و اصولي بر طبيعت اعمال مي گردد .

 

دانلود مستقیم فایل