فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار تادائو آندو – به روز شده

فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار تادائو آندو – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار تادائو آندو،در حجم 56 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آندوی خود آموخته از بانفوذترین معماران پست مدرن نسل دوم ژاپن محسوب می شود گرچه برچسب کمینه گرایی بر او خورده است،اما بیشتر توجه او بر تلفیق فرم های مدرن با مفاهیم و شیوه های سنتی ژاپن معطوف است. به بیان دقیق تر ،هدف او تغییر معنای طبیعت از گذرگاه معماری است.مصالح معماری آندو ،بتن خام ،خورشید، آسمان ، سایه و آب است؛ یا به عبارت بهتر فضا، تاکید او بر این نکته است که استفاده کنندگان از بنا باید طبیعت را تجربه و احساس کنند و اینها ،همه ریشه در سنت منطقه ای زیست گاه او یعنی کانزایی دارد،کانزایی که در تمامی آثار او جای پایی دارد.
در 13 اكتبر 1941 ميلادي در اوزاكاي ژاپن ديده به جهان گشود، در سال 1960 م . به يك بكسر حرفه اي تبديل شد. در سالهاي 69- م . تعاليم خود آموخته و غير آكادميك خود را به عنوان يك معمار با سفرهاي آموزشي به اروپا، آمريكا و آفريقا و مطالعه بر روي خانه هاي فرانك لويدرايت و كارهاي مدرنيسم قديمي (كلاسيك) تكميل كرد.
اولين تمرين معماريش را در سال 69 در اوزاكا آغاز كرد و در سال 70 كارگاه شخصي خود را در زادگاهش داير نمود و تاكنون بيش از صد و پنجاه پروژه معماري را طراحي كرده است. در سالهاي 1978،88 و 90 ميلادي به سمت استاد .دانشگاههاي يال آمريكا، كلمبيا و هاروارد انتخاب شد.

فهرست مطالب:
درباره معمار
عناصر اصلی ومتناقص معمار
بررسی ویژگی ها ومعانی
آثار
کلیسای روی آب
موزه چوب
کلیسای نور
موزه سانتوری
غرفه ژاپن
موزه هنر معماری
خانه راو
نمازخانه کوه روکو
معبد آب
خلاصه مطالب

این فایل با فرمت پاورپوینت در 56 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت رابرت ونچوری(14اسلاید)

دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار تادائو آندو,معرفی تادائو آندو,پاورپوینت زندگینامه و آثار تادائو آندو,زندگینامه تادائو آندو,بررسی آثار تادائو آندو,پاورپوینت معرفی ونچوری,تادائو آندو,پاورپوینت آشنایی با تادائو آندو,آشنایی با تادائو آندو

 

دانلود مستقیم فایل