فایل پاورپوینت روش های آرام سازی ترافیک در محلات مسکونی – به روز شده

فایل پاورپوینت روش های آرام سازی ترافیک در محلات مسکونی – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت روش های آرام سازی ترافیک در محلات مسکونی،در حجم 31اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
زیان های ناشی از ترافیک وسایط نقلیه موتوری ، مانند ایجاد سرو صدا ، دود ،مخاطرات جانی و سطوح نسبتاً زیادی که به اشغال خود در می آورد ، یکی از علل غیر اقتصادی بودن آن در شهرها محسوب می شود. لذا امروزه سعی می گردد با طرحی به عنوان ( آرام سازی ترافیک محلات مسکونی ) این آسیب ها را به حداقل خود برسانند.
شبکه ارتباطی شهرهای کشور ما اکثراً شبکه ایست شطرنجی که در آن اصول شهرسازی و مهندسی ترافیک ، رعایت نگردیده است. معابر فرعی یک محدوده مسکونی عموماً بدون رعایت سلسله مراتب مستقیماً به خیابان های اصلی متصل است و ترافیک افراد غیر ساکن محدوده مسکونی به صورت ترافیک عبوری در آن ها جریان دارد. علاوه بر این چون باند سواره به صورت خطی مستقیم و عبوری می باشد ، رانندگان وسایط نقلیه با سرعت های غیر مجاز در آن ها تردد کرده ، ضمن بوجود آوردن آلودگی هوا و آلودگی صوتی ، خطراتی برای عابرین ، به ویژه کودکان ایجاد می نمایند. تعداد زیاد تصادفات در این فرعی ها گواه این ادعا می باشد.
آرام سازی ترافیک در محلات به معنای مقابله و یا خارج نمودن ترافیک وسایط نقلیه غریبه از محدوده مسکونی و کاهش سرعت وسایط نقلیه ساکنین محدوده برای ایمنی و بهبود هر چه بیشتر محیط مسکونی است.

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم آرام سازی ترافیک
اهداف آرام سازی ترافیک
تاریخچه استفاده از آرام سازی ترافیک
مشخصات اصلی وونرف هلندی و ونهووف آلمانی
مراحل انجام طرح های آرام سازی
روش های رسیدن به آرام سازی ترافیک
روش های کنترل حجم
روش های کنترل سرعت
دیگر روشها
روش های ترکیبی
جمع بندی و نتیجه گیری
منابع و مآخذ

این فایل با فرمت پاورپوینت در 31 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (10صفحه)

دانلود پاورپوینت روش های آرام سازی ترافیک در محلات مسکونی,پاورپوینت روش های آرام سازی ترافیک,آرام سازی ترافیک,پاورپوینت روش های آرام سازی ترافیک در محلات مسکونی,پاورپوینت شهرسازی,آرام سازی ترافیک در محلات مسکونی,پاورپوینت آرام سازی ترافیک

 

دانلود مستقیم فایل