فایل پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی – به روز شده

فایل پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی – به روز شده

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 16 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید نمایید.

تعاریف و مفاهیم

روابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛

و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها.

محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.

کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر.

ویژگیهای محتوا:
• نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).
• قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)
•اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.
•داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.
•اطلاعات دانش است.

پاورپوینت, عوامل, مؤثر, بر, محتوا, در, روابط, عمومی

 

دانلود مستقیم فایل