فایل پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه) – به روز شده

فایل پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه) – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه)،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
لودویگ میس در 27 مارس 1886 در شهر آخن آلمان به دنیا آمد. وی نام مادرش وان در روهه van der Rohes را بعدها به نامش افزود و گفت: هر کس که میس بگوید باید وان در روهه را نیز بگوید.

وی بعد از تحصیلات در مدرسه حرفه ای در رشته بنایی در سال 1901 به عنوان طراح تزئینات مشغول به کار شد. در سال 1905 به برلین رفت و در اداره ساختمان منطقه Rixdorf مشغول به کار شد و بعدها در دفاتر مختلف معماری کار کرد.
واضح است که میس ون در رو و کارفرمایش دکتر ادیت فارنزوورت روابطی رومانتیک داشتند و گهگاهی با همدیگر،سایت این پروژه را بازدید می کردند،داستان چنین ادامه می یابد که روزی میس از ادیت خواست تا بر روی ایوان بالا آمده ی خانه ی نیمه کاره بایستد تااینکه بتواند او را ببیند.ادیت از ایوان بالا رفته و لبخند می زند،میس می گوید:خوب شد،من فقط می خواستم مقیاس ساختمان را چک کنم.

خانه بیشتر برای میس طراحی شده بود تا برای ادیت،چرا که فرصتی طلایی برای ساخت معماری ایده آلش فراهم کرده بود.یک ساختمان کامل و چکیده ی سبک خود او.تمامی شرایط مهیا بود،یک سایت بزرگ مسطح جنگلی،همراه یک رودخانه،یک توزیع برنامه ی مختصر و یک کارفرمای ثروتمند مجرد که می توانست بر وی تحکم کند.
و…

فهرست مطالب:
معرفی معمار
معرفی خانه فارنزوورت و ویژگیهای آن
تصاویر و نقشه ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در 45 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18صفحه)

دانلود پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه),خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه),پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه فارنزوورت,پاورپوینت خانه فارنزوورت,معرفی لودویگ میس وان درروهه,پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه)

 

دانلود مستقیم فایل