فایل پاورپوینت آشنایی با ایزولاسیون – به روز شده

فایل پاورپوینت آشنایی با ایزولاسیون – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با ایزولاسیون(ژئوممبران ، ژئوتکستایل وعایق ناتراوا )،در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
برای ساخت بام ابتدا روی سقف بتونی را از هر گونه گچ تمیز کرده و نخست باید محل نصب ناودانها مشخص و پس از نصب نرده و یا دوره چینی با پوکه معدنی که یک نوع خاک سبک وزن است و یا از پوکه صنعتی که از ضایعات کارخانجات است را با مخلوط نمودن 5 پیمانه پوکه و1 پیمانه سیمان معمولی مخلوط با آب کروم بندیها انجام می پذیرد و چنانچه پوکه در دسترس نبود میتوان از خرده های آجر یا خاک شن دار پرمی کنند . مهندس ناظر ساختمان مواظب است مقاومت را با احتساب به وزن مصالحی که برای شیب سازی مصرف می نماید قوی تر بگیرد . پس از اتمام کروم بندی و در نظر گرفتن شیب آبروها وسط کروم ها را از همان پوکه و سیمان پر می نمایند و روی آن را با شمشه و ریسمان مسطح و کنترل می کنند بعد از آماده شدن پشت بام تا 48 ساعت برای خود گیری سیمان مصرف شده آب پاشی لازم است . بعد از آماده شدن شیب سازی ایزولاسیون انجام می شود .
و…

فهرست مطالب:
ایزولاسیون
ژئوممبران
ژئوتكستايل
عایق ناتراوا(ژیکاوا)

این فایل با فرمت پاورپوینت در 21 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD عایقکارری رطوبتی ساختمان(9صفحه)

دانلود پاورپوینت آشنایی با ایزولاسیون,آشنایی با ایزولاسیون,ژئوممبران,ژئوتكستايل,عایق ناتراوا(ژیکاوا),پاورپوینت آشنایی با ایزولاسیون,پاورپوینت ایزولاسیون,عایقکاری

 

دانلود مستقیم فایل