فایل پاورپوینت آرامگاه مشاهیر – به روز شده

فایل پاورپوینت آرامگاه مشاهیر – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت آرامگاه مشاهیر ،در حجم 49 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آرامگاه،گورستان،قبرستان در معنی کلی به محل دفن اجساد گفته میشود.اما در فرهنگ بزرگ سخن ذیل واژه آرامگاه آمده است:قبر،گور،مسکن، جای زندگی،منزل،مقروپناه گاه.همچنین در فرهنگ فارسی،آرامگاه ه ا به جای آراسایش،محل آرام،وطن،منزل،مسکن،وآبادی معنی شده است.
آرامگاه محل دفن اجساد انسان است.در برخی کشورها همانند بخشی از کشور هندوستان مردگان رامیسوزانند ولی در اکثر نقاط جهان آنهارا به خاک میسپارند با این تفاوت که مسیحیان در تابوت و مسلمانان بدون تابوت مردگان را در خاک گورستان دفن میکنند.
برخی از آرامگاه ها به شکل مجزا و مختص شخص خاصی ساخته میشود و جنبه زیارتی و کردشگری دارند وبرخی نیز گروهی اند.در برخی موارد نیز آرامگاهی برای گروهی از شخصیت های معروف ساخته می شوند.

ایران سرزمینی است که هنرمندان ، ادیبان، عارفان و دانشمندان بسیاری را در دامان خود پرورش داده است که هرکدام با آوازه بلندشان در سراسر گیتی برای موطن خود افتخار آفرینی کرده اند. امروز این بزرگ مردان تاریخ در جای جای خاک این کشور آرام گرفته اند اما نامشان همچنان پرآوازه است. شناختی هرچند اندک از زندگی و آثارشان برای هر ایرانی جالب و مفید است.

فهرست مطالب:
مقدمه
آرامگاه بو علی سینا
آرامگاه عمر خیام
آرامگاه امیراسماعیل سامانی
آرامگاه منسوب به ابوسعید ابوالخیر
آرامگاه با یزید بسطامی
آرامگاه شیخ احمد جام
آرامگاه خواجوی کرمانی
آرامگاه باباطاهر
آرامگاه رودکی
آرامگاه مولوی
آرامگاه فردوسی
آرامگاه سعدی شیرازی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 49 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت آشنایی با استاد هوشنگ سحون(18 اسلاید)

دانلود پاورپوینت آرامگاه مشاهیر,پاورپوینت آرامگاه,پاورپوینت آرامگاه مشاهیر,آثار هوشنگ سیحون,معماری آرامگاه مشاهیر ایران,پاورپوینت آرامگاه مشاهیر ایران,آرامگاه فردوسی,آرامگاه سعدی,پاورپوینت معماری آرامگاه ها,آرامگاه,آشنایی با آرامگاه مشاهیر

 

دانلود مستقیم فایل