فایل پاورپوینت منوریل قم – به روز شده

فایل پاورپوینت منوریل قم – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت منوریل قم،در حجم 51اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
با توجه به موقعیت حساس شهر مقدس قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و کانون هدایت فکری و علمی جهان اسلام و پذیرایی از میلیونها زائر مرقد مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور و همچنین با توجه به گسترش روز افزون ورود زائرین به شهر قم و ایجاد مشکلات و گره های ترافیکی برای زوار بویژه در مناسبت های خاص، نیاز به ایجاد زیرساختها و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی کاملاً مشهود و ضروری است.

به همین منظور سازمان قطار شهری قم در اواخر سال 1387 تاسیس گردید.
مطالعات طرح جامع احداث سامانه حمل و نقل ریلی شهر قم و مطالعات امکان سنجی کریدور خط یک و دو به ترتیب توسط شرکت های مهندسین مشاور امکو ایران و مهندسین مشاور گذر راه انجام شده است.

با توجه به اقدامات انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی حمل­و­نقل ریلی کشور، مهندسین مشاور مترا به عنوان مشاور مطالعات خطوط قطار شهری قم تعیین شده است.

خط یک (مونوریل): در جلسه شماره 80 شورای عالی ترافیک در تاریخ 88/2/23احداث مونوریل از شهرک فرهنگیان تا میدان مصلی در مسیر رودخانه مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین در جلسه شماره 81 شورای عالی ترافیک مورخ 88/3/6 کل مسیر از پارک سوار شمالی در مسیر رودخانه با عبور از تقاطع پل های امیرکبیر- رضوی- آهنچی- مقابل مصلی- انقلاب و سپس از پمپ بنزین وارد بلوار غدیر و از مسیر بلوار غدیر تا شهرک پردیسان به تصویب رسید. بدین ترتیب پروژه مونوریل قم جمعاً بطول 18.5کیلومتر و 15 ایستگاه مورد تصویب قرار گرفت.

خط دو (مترو): کریدور اول خط قطار سبک شهری از جمکران- میدان ولیعصر- چهار راه بازار- امامزارده ابراهیم- کمربندی شمال غربی(محله قلعه کامکار) به طول 13.2کیلومتر با 16 ایستگاه در جلسه هفتاد و سوم شورای عالی ترافیک در تاریخ87/7/7 به تصویب رسید.

خط یک (منوریل)در دو فاز به شرح زیر اجرا می گردد:
فاز اول: به طول6.8 کیلومتر که دارای 7 ایستگاه بوده و ایستگاه انتهایی آن در منطقه مصلی واقع شده است. پروژه اجرایی احداث این فاز در دی ماه سال 1388 توسط شرکت مپنا و کیسون آغاز گردید و تا سال 1391 به بهره­برداری خواهد رسید.
فاز دوم: به طول 11.7کیلومتر حد فاصل ایستگاه مصلی تا ایستگاه شهرک پردیسان می باشد.

فهرست مطالب:
1-مقدمه
2-مشخصات فنی پروژه
2-1- مشخصات ناوگان
2-2-نقشه­های فنی سرستون و عرشه
2-3-مراحل ساخت ستون
2-4- تعیین موقعیت جغرافیایی پروژه
2-5-ساختار شکست پروژه
2-6-لیست ماشین آلات و تجهیزات بکار گرفته شده در پروژه
3-مشخصات قراردادها و اعتبارات
4-مطالب جانبی
4-1-اهمیت رودخانه قمرود در سیستم حمل و نقل قم
4-2-مزایای احداث مونوریل در برابر مترو
4-3-معایب احداث مونوریل در مقابل با مترو
جنبه های زیست محیطی مونوریل -4-4
جایگاه مونوریل در جهان -5-4
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 51 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD همین محصول(17صفحه)

دانلود پاورپوینت منوریل قم,بررسی پروژه منوریل قم,پاورپوینت منوریل قم,حمل و نقل,منوریل,پاورپوینت منوریل,پروژه منوریل قم,بررسی روند احداث منوریل قم,پاورپوینت شهرسازی,پاورپوینت حمل و نقل

 

دانلود مستقیم فایل