فایل پاورپوینت آشنایی با یونولیت ساختمانی – به روز شده

فایل پاورپوینت آشنایی با یونولیت ساختمانی – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با یونولیت ساختمانی،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
پلاستوفوم در ایران بنام یونولیت شناخته می‌شود که نام اصلی آن پلی‌استیرن انبساطی Polystyrene و یا پلاستوفوم است، نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا و حرارت است که از فرایندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. از این ماده برای عایق‌سازی، ساخت وسایل نیازمند عایق حرارتی و بسته‌بندی ابزار حساس الکتریکی، الکترونیکی و مکانیکی استفاده می‌شود.

پلاستوفوم ماده ای سبک با قابلیت های بسیار زیاد می باشد و عامه مردم آن را به اشتباه’ کائوچو (نوعی ماده طبیعی)’، ‘ آکاچو ‘ و یا ‘یونولیت’ می نامند. پلاستوفوم نوعی از مواد پلیمری است که یک نمونه از آن با نام پلی استایرن انبساطی و علامت اختصاری EPS شناخته می‌شود و کاربردهای متعددی در امور بسته بندی، عایق سازی، آموزشی، تبلیغاتی و… دارد.
این مواد با دانه بندی های ریز و درشت و با وزن حجمی گوناگون بصورت گرانول ، ورق و بلوک در اندازه ها و ضخامتهای گوناگون در بسته بندی های تعدادی، قابل ارائه است. همچنین با دستگاههای برش توسط سیم داغ یا Hot Wireموجود در بازار، به اشکال و طرح های مختلف درمی‌آید.
با توجه به اینکه دمای گذار شیشه ای شدن پلی استیرن خیلی بالاتر از دمای معمولی است پلاستیک مفیدی است. این ویژگی باعث می شود که پلاستیک فوق العاده سخت، کمی شکننده, شفاف و صیقلی باشد که چگالی ان حدود 1.09 – 1.04 g/ml است. نور معمولی را تا حدود 90 درصد از خود عبور می دهد و ماده مناسبی جهت تهیه شیشه مصنوعی و ویترین ها در فضای بسته است.
و…

فهرست مطالب:
معرفی یونولیت
کاربردهای یونولیت
کاربردهای یونولیت در ساختمان سازی
مزایای استفاده از یونولیت در سقف ساختمانها
معایب کاربرد یونولیت در ساختمان سازی
الزامات ایمنی در برابر آتش
الزامات ابعادی یونولیت
الزامات مکانیکی یونولیت
الزامات مکانیکی یونولیت
ضریب عایق یونولیت
نکات خرید یونولیت
تصاویر اجرائی یونولیت در ساختمان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 41 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD آشنایی با چند نمونه سقف(11صفحه)

دانلود پاورپوینت آشنایی با یونولیت ساختمانی,آشنایی با یونولیت ساختمانی,پاورپوینت یونولیت,کاربردهای یونولیت,یونولیت سقفی,کاربردهای یونولیت در ساختمان سازی,پاورپوینت آشنایی با یونولیت ساختمانی,یونولیت ,Styrofoam

 

دانلود مستقیم فایل