فایل پاورپوینت مسجد رحیم خان اصفهان (50 اسلاید) – به روز شده

فایل پاورپوینت مسجد رحیم خان اصفهان (50 اسلاید) – به روز شده

توضیحات:
فایل پاورپوینت مسجد رحیم خان اصفهان،در حجم 50 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
استان اصفهان با مساحتي حدود 197400 كيلومتر مربع، بين 26 و 31 درجه
تا 30 و 34 درجه عرض شمالي و 30 و 49 درجه تا 50 درجه طول شرقي از نصف‌النهار گرينويچ قرار گرفته است. اين استان در مركز ايران واقع شده است و ارتفاع آن 1584 متر است و از جنوب به استان فارس ،از مشرق به استان های یزد و خراسان و از مغرب به استان های لرستان ،چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بیراحمد محدود است.
مرحوم آقا میرسیّدحسن مدرس میرمحمدصادقی در اواخر زمان حیات خود در ضلع شرقی کوچه‌ای که در خیابان خوش (خیابان خشک، خیابان شاه، خیابان طالقانی) به سمت محله در کوشک می‌رود، به فاصله تقریباً دویست متری خیابان، در نزدیکی خانه‌های خود طرح مسجدی افکند و شروع به ساختمان آن کرد ولی پیش از اتمام مسجد وفات یافت.

پس از وفات ایشان، سه برادر از ارادتمندان و مقلدین ایشان به ترتیب محمدرحیم‌خان بیگلربیگی امین‌الرعایا، محمدکریم‌خان وکیل‌الرعایا و محمدحسین خان امیر‌الرعایا هر یک پس از دیگری اقدام به تکمیل و اتمام آن نموده و تاریخ‌های آن تا سال 1304هجری قمری ادامه یافته و در سال‌های اخیر نیز از طرف مردم مؤمن و متمکن به تکمیل تزئینات و کاشیکاری مسجد اقداماتی اساسی انجام گردیده است.
و…

فهرست مطالب:

موقعیت و اقلیم استان اصفهان
مشخصات اقلیمی اصفهان
باد غالب اصفهان
تاریخچه مسجد
پلان سیر کولاسیون
مسیر دسترسی
پلان شیب بندی بام و حیاط
پلان فضا ها
مکان یابی عکسها
اجرای قوس به روش رومی
مصالح استفاده شده
رطوبت صعودی
احداث کانال یا ناکش در پای دیوارها
آسیب ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در 50 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مسجد تاریخانه ی دامغان(16 اسلاید)

دانلود پاورپوینت مسجد رحیم خان اصفهان,مسجد رحیم خان اصفهان,معماری مسجد رحیم خان اصفهان,پروژه مسجد,پروژه مسجد رحیم خان اصفهان,آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان,پاورپوینت مسجد رحیم خان اصفهان,پاورپوینت معماری مسجد رحیم خان اصفهان

 

دانلود مستقیم فایل