فایل پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت (30 اسلاید) – به روز شده

فایل پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت (30 اسلاید) – به روز شده

توضیحات:
پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
سالهاست رشد بی رویه جمعیت و به تبع آن افزایش آپارتمان نشینی موجب نابودی باغات و فضای سبز طبیعی کلان شهر تهران گردیده است.

پروژه مجتمع مسکونی باغ بهشت همانطور که از نامش پیداست در آخرین بازمانده‌های طبیعت بکر تهران قرار دارد که عبور رودخانه درکه از زمین آن موجب رویش هزاران درخت کهنسال گردیده و به همین سبب جهت استفاده از پتانسیل طبیعت زیبا و چشم نواز موجود، 77% از اراضی مجموعه به فضای سبز اختصاص یافته است.
پروژه برج مسکونی باغ بهشت به مساحت حدود 9 هکتار، متعلق به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) بوده که با سرمایه‌گذاری بانک حکمت ایرانیان در حال ساخت می‌باشد.

این مجتمع شامل 14 بلوک (برج) و هر یک به تعداد 12 طبقه می‌باشد که با مساحت 2766488 متر مربع یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی تهران است.

مجتمع مسکونی بزرگ باغ بهشت با بیش از 1025 واحد، در منطقه سعادت آباد تهران واقع است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تحویل واحدها از سال 1394 آغاز می‌شود. وجود درختان چندین ساله و مناظر زیبای کوه از جمله مواردی است که به زیبایی این مجتمع افزوده است.
و…

فهرست مطالب:

مقدمه
مشخصات کامل برج
موقعیت جغرافیایی
ویژگی های معماری
امکانات و خدمات رفاهی
نقشه جانمایی بلوک‌ها
تصاویر روند ساخت مجتمع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18صفحه)

دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت,مجتمع مسکونی باغ بهشت,پاورپوینت بررسی و تحلیل مجتمع مسکونی باغ بهشت,مجتمع مسکونی,آشنایی با مجتمع مسکونی باغ بهشت,پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت,مجتمع باغ بهشت تهران,معماری مجتمع مسکونی باغ بهشت

 

دانلود مستقیم فایل