فایل پاورپوینت معرفی جامع ژنوگرام خانواده (31 اسلاید) – به روز شده

فایل پاورپوینت معرفی جامع ژنوگرام خانواده (31 اسلاید) – به روز شده

پاورپوینت معرفی جامع ژنوگرام خانواده (31 اسلاید)

مقدمه :
قصد این پاورپوینت معرفی ژنوگرام به عنوان یک چارچوب عملی و مفید برای درک الگوهای خانوادگی است امید است قالب ژنوگرام استاندارد زبان رایج و مشترک برای ردگیری تاریخچه و روابط خانوادگی شود با وجود استفاده گسترده از ژنگرام از جانب خانواده درمانگران، پزشکان خانواده و سایر ارائه دهندگان مراقبان بهداشتی،تا دهه 1980 هیچ گونه قالب متفق القولی برای ژنوگرام وجود نداشت حتی نزد متخصصان بالینی با جهت گیری نظری مشابه، فقط توافق ضعیفی درباره این که به دنبال چه اطلاعات خاصی باید بود؟ یا چگونه ثبت شوند؟ و تمام این اطلاعات چه معنایی می دهند؟ وجود داشت قالب ژنوگرام استانداردی که اینجا ارائه می شود حاصل کار کمیته هواداران پیشگام ژنوگرام از خانواده درمانی و طب خانواده از جمله افراد کلیدی نظیر موری بوئن، جک فروم، و جک مدالی بود.

متخصصان بالینی
ژنوگرام برای متخصصان بالینی جذابیت دارد زیرا نمایش های ترسیمی و قابل لمسی از الگوهای خانوادگی پیچیده است ژنوگرام ها به متخصصان مجال نقشه برداری واضح از ساخت خانواده و یادداشت برداری و به روز کردن تصویر خانواده را آن طور که ظهور می کند، می دهند .
برای ثبت (پرونده) بالینی، ژنوگرام خلاصه مکفی را فراهم می کند که به متخصصان ناآشنا با کیس(مورد) اجازه می دهد فوری اطلاعات خیلی زیادی درباره خانواده به دست آورده و به مشکلات بالقوه نظری بیندازند

اخذ اطلاعات از ژنوگرام
اخذ اطلاعات از ژنوگرام می باید به صورت جزء لاینفک سنجش بالینی جامع تلقی شود هیچ گونه مقیاس اندازه گیری کمی وجود ندارد که متخصصان بالینی بتوانند بدان طریق از ژنوگرام به صورت آماده برای انجام پیش بینی های بالینی استفاده کنند.
در عوض، ژنوگرام یک ابزار تفسیری ذهنی است که متخصصان بالینی را قادر می سازد حدسهای فرضی (آزمایشی) را برای ارزیابی بیشتر در سنجش خانواده بپروراند.

فهرست پاورپوینت:
متخصصان بالینی
اخذ اطلاعات از ژنوگرام
بافت فعلی خانواده
منظومه خانواده
کاربردهای سیستم های خانواده
استفاده متخصصان خانواده از ژنوگرام
دیدگاه سیستم های خانواده
سطح خانوادگی
سطح اجتماعی- فرهنگی
هشدار
اطلاعات مبتنی بر ژنوگرم
ترسیم ساخت خانواده
خطوط همگرا دو قلوها
زن و شوهر درگیر یک رابطه عاشقانه
ساختن ژنوگرام
اطلاعات جمعیت شناختی: دست یابی به «واقعیات»
اطلاعاتی برای تک تک اعضای خانواده
پایان

پاورپوینت معرفی جامع ژنوگرام خانواده (31 اسلاید),متخصصان بالینی,اخذ اطلاعات از ژنوگرام,بافت فعلی خانواده,منظومه خانواده,کاربردهای سیستم های خانواده,استفاده متخصصان خانواده از ژنوگرام,دیدگاه سیستم های خانواده ,سطح خانوادگی,سطح اجتماعی, فرهن

 

دانلود مستقیم فایل