فایل پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت (22 اسلاید) – به روز شده

فایل پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت (22 اسلاید) – به روز شده

پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت در حجم 22 اسلاید جامع

بخشی از متن:
واژه های رهبر و مدیر یکی نیستند بلکه رهبری یکی از صفات بسیار مهم مدیر است.بعد رهبری مدیر مسأله ای معنوی ، فرهنگی و اخلاقی است که باید در یک مدیر خواه یا ناخواه متجلی شود.رهبری را می توان جذبه و حالت معنوی فرد دانست که او را نسبت به دیگران متمایز می کند . این حالات در رفتار اکتسابی افراد که ناشی از استعدادها و تواناییهای آنها است آشکار و نمایان می شود و هر کس این حالات را در خود اندوخته وآنها را در رفتار و کردار ، بینش ، خلق و خوی و رفتار روزمره خود بروز می دهد . این رفتار یا حالات به طور معمول و بالقوه در هر فردی وجود دارد ولی به صورت بالفعل در برخی وجود دارد و در برخی دیگر وجود ندارد و یا اگر وجود دارد کم رنگتر است و یا با شکل دیگری در او نمایان می شود .

تعریف رهبری
مدیر هم از طریق گفتار خود که به صورت پند و اندرز است مخاطبین خود را نصیحت و هدایت می کند و هم با اعمال ، رفتار و کردار خود برای آنها راهنما می شود . همچنین موقعیت مدیر باعث می شود تا او در جایگاه هادی و ناخدای گروهی از افراد قرار گیرد که در جایگاه یک خانواده قرار دارند و برای رسیدن به هدف تلاش می کنند . در زیر تعاریفی از رهبری آورده شده است .

مباحث این پاورپوینت:
مقدمه
تعریف رهبری
عناصر رهبری
نفوذ رهبری
رفتار نفوذی مدیر
هدف و نیاز به رهبری
خصوصیات رهبری
فعالیت های رهبری
مهارت های رهبری
شیوه های نفوذ رهبری
روش های رهبری
فردی
تعاملی
موقعیتی
سبک های رهبری
نتیجه گیری
منابع و مؤاخذ

تعریف رهبری,عناصر رهبری,نفوذ رهبری,رفتار نفوذی مدیر, هدف و نیاز به رهبری,خصوصیات رهبری ,فعالیت های رهبری ,مهارت های رهبری ,شیوه های نفوذ رهبری,روش های رهبری ,فردی ,تعاملی ,موقعیتی,پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت (22 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل