فایل پاورپوینت اصول بازاریابی (14 اسلاید) – به روز شده

فایل پاورپوینت اصول بازاریابی (14 اسلاید) – به روز شده

بازاريابي در يكدنياي در حال تغيير:
ايجاد ارزش مشتري و رضايت مندي
بازاريابي چيست؟
فرايندي است كه به وسيله آن افراد نياز و يا خواسته خود را به دست مي آورند، از طريق ايجاد و تبادل محصولات و ارزش با ديگران.
به طور ساده تر: تحويل رضايت مشتري با در نظر گرفتن سود.

قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي

چه چيزي يك مصرف كننده(مشتري را بر مي انگيزد تا اقدام كند؟
نيازها- ظهور احساس فقدان براي موارد اساسي مانند غذا و لباس و نياز هاي پيچيده مانند تعلقات(مالكيت)مثلا من تشنه ام.
خواسته ها- شكلي از يك نياز انساني كه به وسيله‌ي فرهنگ و شخصيت(ويژگي ها) فرد بروز مي‌كند مثلا من يك كوكا كولا مي خواهم..
تقاضا ها- خواسته هاي انساني كه به پشتوانه قدرت خريد به وجود مي آيند. مثلا من پول براي خريد كوكا كولا دارم.

اصول بازاریابی,دانلود اصول بازاریابی,پاورپوینت اصول بازاریابی,قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي,فلسفه مديريت بازاريابي,مفهوم بازاريابي اجتماعي,چالشهاي بازاريابي جديد

 

دانلود مستقیم فایل