فایل نمايه مجمع الجزاير انگلستان – به روز شده

فایل نمايه مجمع الجزاير انگلستان – به روز شده

نمايه

مجمع الجزاير انگلستان در شمال غربي اروپا واقع شده و شامل چهار ايالت يا منطقه به نامهاي انگلند، ولز، اسكاتلند و ايرلند شمالي مي باشد و از لحاظ موقعيت جغرافيايي از جنوب به درياي مانش، از شرق و شمال به درياي شمال و از غرب و جنوب غربي به اقيانوس اطلس و ايرلند جنوبي ختم مي شود. اين كشور از طريق كانال و درياي مانش به فرانسه راه دارد.

كل جمعيت اين كشور بيش از 60 ميليون نفر بوده و پايتخت آن لندن با بيش از 7 ميليون نفر، پرجمعيت ترين شهر اين كشور به شمار مي آيد و از ديگر شهرهاي مهم آن بيرمنكام، منچستر، ليورپول، نيوكاسل ،برادفورد ، كارديف و ادينبور مي باشند.

در كنار ساكنان اصلي انگلستان، اقوام و نژادهاي مختلفي از ديگر كشورها بخصوص از مستعمرات سابق اين كشور به اين سرزمين مهاجرت كرده اند . اين مليت ها عبارتند از هندي، پاكستاني، بنگلادشي، آفريقايي و چيني .
ايمني و امنيت
1- گروههائي در سطح شهر لندن و ديگر شهرهاي پر جمعيت و مراكز جذب گردشگران بويژه مراكز خريد اصلي اين كشور پراكنده بوده و افراد خارجي و جهانگردان را به منظور سرقت پول ، كيف و مدارك مسافرتي هدف قرار مي دهند. لذا هنگام مواجه با افراد مشكوك ( خارجي و گاهي اوقات افرادي كه به فارسي صحبت ميكنند) از جمله افرادي كه به بهانه پرسيدن آدرس ، حل مشكل رواديد، اقامت ، كمك در امر ترجمه و يا با ارائه نوشته و … به شما مراجعه مينمايند، ضمن داشتن هوشياري و آمادگي بيشتر موكدا توصيه مي شود در حفظ اسناد ، مدارك و پول خود دقت بيشتري نمائيد.ضمنا با توجه به گزارشهاي متعدد ازسرقت پول و جواهرات از اتاق هتل ها ، توصيه مي شود از گذاشتن اشيا قيمتي و پول در داخل اتاق هتل خودداري نمائيد
2- مواردي از حمله به خانم هاي محجبه و مسلمان توسط گروههاي نژادپرست و مغرض بخصوص در نتيجه بمب گذاريهاي اخير در لندن و فضاي ضد اسلامي ايجاد شده ،در اين كشور مشاهده شده كه لازم است از سوي هموطنان گرامي مورد توجه قرار گيرد و از تردد در مناطق مشكوك و خلوت به شدت خودداري شود.
3- بعضا افرادي به نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در لندن مراجعه نموده و اعلام مي دارند توسط افرادي كه خود را ايراني معرفي كرده و در جهت حل مشكل رواديد، اقامت و . . . قصد كمك به آنها را داشته اند، دارائي و مدارك مسافرتي آنان را به سرقت برده اند. گفتني است در هنگام ورود به اين كشور، بعضا در فرودگاه و يا مبادي ورودي و نيز در سطح شهر، افرادي به شما مراجعه كرده و خود را به عنوان هموطن و يا مترجم معرفي مي نمايند، لذا توصيه مي شود در نحوه برخورد با آنان دقت لازم را به عمل آوريد. در صورت بروز مشكل و نياز به راهنمائي هموطنان مي توانند از بخش كنسولي سفارت درخواست مساعدت و همكاري نمايند.
4- همچنين بعضي از افراد ناشناس با نزديك شدن به اتباع ايراني، به بهانه پرسيدن آدرس و با ارائه نوشته اي ضمن مشغول كردن اين افراد، كيف دستي آنها را به سرقت مي برند. اينگونه موارد به مقدار قابل ملاحظه اي در لندن اتفاق افتاده است.
قوانين، آداب و رسوم
1- قوانين اين كشور درخصوص حمل مواد مخدر، قرص هاي ترك اعتياد، حمل مواد مخدر و سلاح و از جمله سلاح سرد به هر شكل و در هر ميزان بسيار سخت گيرانه بوده و مجازات جدي بدنبال د

نمايه, , , مجمع, الجزاير, انگلستان

 

دانلود مستقیم فایل