فایل گزارش کارآموزی شركت فني و مهندسي شكوه رايان فردا يك شركت خصوصي در شهرستان خمين – به روز شده

فایل گزارش کارآموزی شركت فني و مهندسي شكوه رايان فردا يك شركت خصوصي در شهرستان خمين – به روز شده

شركت فني و مهندسي شكوه رايان فردا يك شركت خصوصي با مديريت آقاي اسدي در سال 1380 واقع در شهرستان خمين، خيابان اميركبير شروع به فعاليت نمود.
فعاليت هاي اين شركت در زمينه اسمبل و فروش كامپيوترهاي شخصي، خانگي، اداري و آموزشي و غيره و قطعات آن و همچنين نصب شبكه هاي كوچك و بزرگ محلي در مراكز مختلف و مكان هايي همچون ادارات، شركت ها و كافي نت ها و غيره مي باشد.
اين شركت تمام كامپيوترهاي مورد درخواست مشتري هاي خود را در اختيار آن ها قرار مي دهد و در قبال عرضه سيستم هاي خود به آنان، خدمات گوناگوني مانند گارانتي تمامي قطعات كامپيوتري در مدت هاي مختلف ارائه مي دهد.
لازم به ذكر است كه شركت نمايندگي شركت هاي Sumsung، كيس MEC را دارا مي باشد.
2- نوع محصولات توليدي يا خدماتي
شامل اسمبل سيستم، فروش و گارانتي سيستم مي باشد و خدماتي همچون نصب ويندوز و رفع عيوب آن و برنامه هاي جانبي از جمله اتوكد و فتوشاپ و …. office و غيره را ارائه مي دهد.
از آنجا كه نظام حسابداري هر سازمان به عنوان ابزار مديران براي تصميم گيري ، تابع نيازهاي اطلاعاتي آن سازمان است ، لذا ابتدا لازم است شناختي از سازمان هاي دولتي و سپس حسابداري و حسابرسي دولتي مورد عمل آنها را بشناسيم و سپس مورد بحث قرار مي دهيم .
يكي از مباحث اصلي و مطرح بخشهاي اداري- حسابداري و مالي و خدماتي اكثر موسسات، سازمانها و شركتها در روزهاي پايان سال شلوغي و جنب و جوش است كه براي انجام كارهاي باقيمانده و ناتمام صورت مي گيرد.
انگار كه مسابقه اي در پيش است از كاركرد كارمند ساده گرفته تا مديران و سرپرستان رده بالاي در سازمان جهت رسيدن به نقطه پايان در تلاش هستند.
به راستي چرا اينگونه است؟ و چه عواملي سبب اين مي شود كه نتوانيم كارهايمان را در طي سال انجام دهيم؟ عوامل فرهنگي موثرند يا عوامل اقتصادي؟
آيا قوانين موجود كشور داراي اشكال و نقص هستند و يا عوامل محيطي و اجتماعي درون سازمانها؟
آيا از فن آوري سيستمهاي اطلاعات مديريت( ) نتوانسته ايم بدرستي
بهره اي ببريم؟
آيا كاركنان سازمانها به موقع وظايف محوله را انجام نمي دهند؟
و آيا مديران از ابزارهاي كنترلي مديريتي خود به نحو مطلوب استفاده
نمي كنند؟
اينها سئوالات مطرحي هستند كه مي توان با حل آنها گره بسياري از مشكلات موجود سازمانها و شركتها باز شده و بدرستي از زمان بعنوان يك منبع محدود استفاده نمود.
بحثها و نظرات مختلفي در خصوص روزهاي پايان سال با انبوه زياد كارهاي ناتمام مطرح است. عدهاي از صاحبنظران بر اين باورند كه مديران ما با توجه به عوامل فرهنگي و محيطي داراي ساختار مناسبي از لحاظ تركيب زمان و شرايط آن و استفاده بهينه از وقت نمي باشند.
در اين گزارش به مسايلي در خصوص ريشه هاي بنيادي اين مساله
مي پردازم و اميدوارم كه بتوانم نگاه تازه اي در رفتار و كردار اجتماعي در مورد استفاده صحيح از وقت داشته باشم.
در اين گزارش به عواملي از قبيل:
مهارتهاي فردي و سازماني
نقش عوامل فرهنگي و اقتصادي
عوامل درون سازمانها و برون سازماني
وظايف كاركنان و نقص سيستمهاي اطلاعاتي
وظايف مديران و استفاده از ابزارهاي مديريتي
مي پردازيم.
امروزه متخصصان و دست اندركاران بحث جديدي را تحت عنوان مديريت اثربخش مورد ارزيابي و تجزيه و تحليل قرار مي دهند و بطوريكه در عصر حاضر كارايي و بهره وري والاترين هدف و ارزشمندترين مقصد كليه مديران است. مهارت اعمال مديريت زمان به دو مقوله كلي مهارت فردي و مهارت سازماني قابل طرح و تقسيم بندي است از بعد مهارت سازماني كه به شش قسمت تقسيم ميشود مديريت ارتباطات- مديريت جلسات)- برنامه ريزي عملياتي تفويض اختيار- (هدف گزاري- اولويت بندي اهداف و برنامه ها و فعاليتها) و رابطه آن با مهارت فردي كه آن هم با نقش ويژگيهاي فردي در موفقيت سازماني در ارتباط است مورد بحث قرار مي گيرد.
1- مهارتهاي سازماني فردي
الف/ مهارت سازماني
بحث

گزارش کارآموزی شركت فني و مهندسي شكوه رايان فردا يك شركت خصوصي در شهرستان خمين

 

دانلود مستقیم فایل