پاورپوینت مدیریت تعارض – فایل جدید

تعارض,مدیریت,مدیریت تعارض,پاورپوینت مدیریت,پاورپوینت مدیریت تعارض

تعارض در سازمان اجتناب ناپذیر و لزوما برای سازمان غیر ضروری نیست تعارض می تواند خلاقیت را بیشتر و نو آوری و تغییر را ترویج دهد و یا ممکن است باعث اتلاف و تحلیل انرژی و منابع سازمان شود برای مدیریت صحیح تعارض بایستی مدیران آن را به عنوان نیروی دائمی بشناسند وبا برخورد سازنده و صحیح در جهت پویائی سازمان ، آن را مدیریت نمایند. بنابراین توانائی هدایت و کنترل‌ پدیده‌ تعارض‌ در سازمان ها از مهمترین‌ مهارت های‌ مدیران‌ است‌ که‌ مدیران‌ امروز نیازمند آن‌ هستند.

» فهرست مطالب:
مقدمه
تعارض و تضاد
دیدگاه های مختلف در تبیین جایگاه تعارض در سازمان
دیدگاه نظریه‎ پردازان کلاسیک مدیریت
دیدگاه مکتب روابط انسانی
دیدگاه تعامل گرایان
تقسیم بندی تعارضات سازمانی
ارزیابی منشأ تعارضات سازمانی
اختلاف‌های شخصی
اختلاف‌های ساختاری
اختلاف‌های ارتباطی
تعارض سازنده در برابر تعارض مخرب
مراحل‌ تعارض
دلایل اصلی ایجاد تعارض و تضاد
اثر تعارض در سازمان
مدیریت تعارض
منابع

 

دانلود مستقیم فایل