پاورپوینت حضرت مهدی (عج) – فایل جدید

دانلود رایگان پاورپوینت امام زمان,پاورپوینت وظایف منتظران,پاورپوینت ولادت امام زمان,پاورپوینت با موضوع مهدویت,دانلود قالب پاورپوینت امام زمان,دانلود پاورپوینت درباره ی مهدویت,دانلود پاورپوینت زندگی نامه امام زمان

بشریت در طول تاریخ در پی برپایی زندگی عدالت محور و توام با آرامش بوده و به اعتقاد علامه طباطبایی «بشر از روزی که پا در کره خاکی نهاده همیشه در پی داشتن زندگی مقرون با سعادت بوده و این امر محقق نخواهد شد مگر با ظهور امام زمان(عج)، این ظهور که بزرگترین رخداد بشری-الهی بوده و یکی از مسائل و اموری است که فرق اسلامی و ادیان الهی به آن اجماع دارند.

ظهور منجی و موعودی است که عالم را پر از عدل و داد، مساوات،برابری،برادری و عدالت می کند. فقر را از بین می برد؛کفر را نابود و اسلام را گسترش می دهد، قرآن را تفسیر کرده «تالیَ کِتابِ اللهِ وَ تَرجُمانَه» (آل یاسین) و عدالت علوی و الهی را بر پا می کند؛ دشمنان الهی را از میان برداشته، حق و حقیقت را فراگیر می کند. در میان مباحث مهدویت،مساله ظهور حضرت مهدی(عج) و تاسیس حکومت عدل جهانی ایشان از آنرو که تحول جدی در زندگی بشر و در رشد همه جانبۀ او ایفا می کند.

» فهرست مطالب:

مقدمه
آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
غیبت صغرا
غیبت کبرا
ظهور
ظهور در ادیان
ظهور در اسلام
ظهور در نظر اهل سنت
ظهور در قرآن
شرایط ظهور
ویژگی ظهور
منابع

محصولات مرتبط

 

دانلود مستقیم فایل