پاورپوینت طرح توجیهی صنعت نخ فرش ماشینی – فایل جدید

پاورپوینت طرح توجیهی صنعت نخ فرش ماشینی,پاورپوینت, طرح, توجیهی, صنعت, نخ, فرش, ماشینی,

نوع فایل.ppt: (قابل ويرايش و آماده پرينت)
تعداد اسلاید : 38 اسلاید

قسمتی از متن.ppt:

امروزه صنایع کوچک و متوسط به عنوان بهترین راه حل و مناسب ترین شیوه ایجاد اشتغال و افزایش ارزش افزوده برای کشور ما مطرح می باشد و حجم سرمایه گذاری سرانه برای ایجاد یک شغل در این طبقه از واحدهای تولیدی در مقام مقایسه با واحد های بزرگ بسیار کمتر می باشد.

از جمله صنایعی که در ایجاد شغل و ارزش افزوده می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا نماید صنعت نساجی می باشد و در بین تمامی رشته های صنعت نساجی ، صنایع فرش خصوصاً فرش دستباف که کشور ما در این زمینه دارای سابقه هزاران ساله می باشد که یکی از غنی ترین پتانسیل های کشور در زمینه ایجاد اشتغال و ارزش افزوده می باشد .

الف ) ویژگی ها و مشخصات فنی محصول :کالای مورد نظر جهت تولید عبارت از نوع نخ های کلف ریسی مورد استفاده در قالی و گلیم می باشد که در بافت قالی دستباف به عنوان نخ پرز به مصرف می رسد.

محصول این واحد را بر اساس نوع کاربر ، مواد اولیه و روش تولید می توان طبقه بندی نمود نخ های مورد استفاده در قالی های ریز باف بسیار ظریف تر از قالی های درشت باف می باشد . همچنین نخ های پشمی جهت پتو و جاجیم می توانند بسیار ضخیم تر از نخ های معمول فرش باشد . نخ های پشمی مورد استفاده بایستی از پشم های نو و تازه گوسفندی تهیه گردد در بعضی از موارد از پشم های دباغی جهت تولید خامه قالی استفاده می گردد که مرغوب نبوده در بافت فرش های درشت باف استفاده می شود .

 

دانلود مستقیم فایل