دانلود مستقیم پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مفهوم شناسی تربیت)

دانلود مستقیم پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مفهوم شناسی تربیت) با مشخصات پاورپوینت ,مبانی و اصول تعلیم و تربیت, علی اکبر عجم,مریم انصاری,اصول تعلیم و تربیت ,خلاصه کتاب تعلیم و تربیت,Pdf کتاب مبانی و اصول, تعلیم و تربیت,ppt کتاب مبانی تعلیم و تربیت,مفهوم شناسی تربیت

توضیحات بشتر در مورد این فایل:

پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مفهوم شناسی تربیت) نوشته علی‌اکبر عجم، مریم انصاری، احمد میرگل انتشارات دانشگاه پیام نور در قالب pptx و در حجم 38 اسلاید:  

بخشی از متن: 
در فرهنگ کشور ما از زمان های قدیم، دو مفهوم «تعلیم و تربیت» را باهم به کار می بردند که بعدها آن دو کلمه به «آموزش» و «پرورش» تبدیل شد. همیشه تصور بر این بوده که یک مربی با یک مؤسسه آموزشی دو کار درباره کودکان و نوجوانان می دهد. یکی «آموزش » یعنی آموختن یک مجموعه مواد و موضوع های خاص به آن دیگری «پرورش» یعنی انسان بار آوردن آنان در امر آموزش، فقط به معلومات با درسی توجه شده است در صورتی که در امر پرورش، تهذیب اخلاق و تزکیه نفس مورد توجه است.  
آیا بین دو اصطلاح «آموزش»  و « پرورش» یا « تعلیم»  و «تربیت» تفاوت وجود دارد؟  
آموزش با تن آدمی سر و کار دارد در حالی که پرورش با روح و عقل وی! آموزش بدون پرورش زیان بخش خواهد بود. زیرا مثل این است که شمشیر به دست فرد بدهند ولی موارد و روش استفاده از آن را به او نیاموزند. انسان ناگریز است برای زنده ماندن با محیط طبیعی و اجتماعی سازگاری کند و این سازگاری در صورتی سودمند خواهد بود که سازنده و مثبت باشد و پیدایش این گونه سازگاری مستلزم تربیت است. 
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

 

لینک دانلود مستقیم فایل

دانــــلــــود