پاورپوینت فصل دهم 10 کتاب روانشناسی ژنتیک نوشته محمود منصور (دوره ی پیش تولدی) – فایل جدید

کتاب روانشناسی ژنتیک,خلاصه روانشناسی ژنتیک, محمود منصور,تحول روانی از تولد تا پیری,پاورپوینت روانشناسی ژنتیک,دانلود کتاب,خلاصه کتاب روانشناسی ژنتیک

پاورپوینت فصل دهم 10 کتاب روانشناسی ژنتیک؛ تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور (دوره ی پیش از تولد) در قالب pptx و در حجم 23 اسلاید: 

بخشی از متن:  
دوره ی درون رحمی زندگی انسان دوره ی از نطفه تا تولد را تشکیل می‌دهد و اطلاعات مربوط به آن عمدتاً مربوط به جنبه‌های نمو و شکل گیری های کالبد شناختی و فعالیت‌های فیزیولوژیک است که بررسی آنها در حیطه ی کاربرد جنین‌شناسی است و روشهای دستیابی به آنها با روش های بررسی روانشناختی متفاوت اند.
 بنابراین روانشناسی اطلاعات مربوط به جنبه های بدنی را از جنین شناسی وام می‌گیرد و با داشتن مجموعه ای از داده های مربوط به این دوره از نمو ارگانیسم می‌تواند به کندوکاو درباره ی پدیدآیی و تحول پاره‌ای از کنش های روانشناختی که در این حد امکان پذیر باشند بپردازد.
در سطح نمو یا تغییرات کالبد شناختی وفیزیولوژیک
چهل هفته زیستن در شکم مادر، معرف دوره ای است که تغییرات آن قطعی تر  و سریع‌تر از هر دوره ی دیگرزندگی است‌.  زندگی با همجوشی دو سلول نر و ماده در رحم مادر آغاز می‌شود. ساختهای تشریحی و کنش‌هایی که در این دوره به ظهور می رسند، نخستین تظاهرات نمو در دامنه های ساختاری، فیزیولوژیک و رفتاری محسوب می‌شوند و این حرکت در تمام دوران زندگی ادامه می‌یابد.

 

دانلود مستقیم فایل