دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM5 (راهبرد های کسب اطلاعات: تکنیک ها)

دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM5 (راهبرد های کسب اطلاعات: تکنیک ها) با مشخصات اوتمر,فصل سوم, اصول مصاحبه بالینی اوتمر, اکهارد اوتمر , زیگلیند اوتمر,مهدی نصر اصفهانی,اصول مصاحبه بالینی, DSM,کتاب اصول مصاحبه بالینی , DSM5,راهبرد های کسب اطلاعات,تکنیک ها و کد اختصاصی 31974  در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM5 (راهبرد های کسب اطلاعات: تکنیک ها) نوشته اکهارد اوتمر و زیگلیند اوتمر ترجمه مهدی نصر اصفهانی در قالب pptx و در حجم 27 اسلاید:

بخشی از متن:
 شکایات 
(تکنیک های آغازین، تکنیک های روشن کننده، تکنیک های پیش برنده)
 مقاومت
(بیان پذیرش، رویارو کردن،رویارو کردن با پیامدها،تغییر دادن،مبالغه کردن، القاء لاف زنی)
 دفاع ها
(بازشناسی، اداره کردن دفاع ها)
1.شکایات
بیمارانی که داوطلبانه به مراکز تخصصی بهداشت روان مراجعه می کنند دلیلی برای مراجعه خود را دارند و معموا این بیماران در مورد کارکردهای خود،روابط بین فردی،سلوک خود و خشنودی از خود مشکل دارند. زمانی که بیمار با شکایت کردن آغاز به بیان می­کند مصاحبه گر فقط باید به او کمک کند تا به صحبتهای خود ادامه دهد، مشکلاتش را بصورت دقیق و با جزئیات بیان کند و همه جوانب مشکل را کاوش کند. در واقع بیمار به یک شنوده حرفه ای که رنج های او را از ورای کلام  بشنود و بشکایت هایش گوش فرا دهد و با رنج های او همدلی کند نیاز دارد.

 

برای دانلود مستقیم فایل پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM5 (راهبرد های کسب اطلاعات: تکنیک ها) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل