پاورپوینت تاج محل – فایل جدید

دانلود پاورپوینت تاج محل,تاج محل,پاورپوینت بررسی معماری تاج محل,پاورپوینت تاج محل هندوستان,پاورپوینت تاج محل,آشنایی با تاج محل هند,شاه جهان و ممتاز محل,پاورپوینت آشنایی با تاج محل

توضیحات:
فایل پاورپوینت تاج محل ،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
اگر بپذیریم که جوهره شوق زیبایی شناسی در توانایی اثر هنری دربرانگیختن احساسات و هیجانات یکسان در مردم و نیز ارتباط دادن آنها با اثر هنری و از طریق ارتباط با هنر مند و انسانهای دیگر نهفته است‚ آنگاه یقینا طبیعت واجد بالاترین در جه ارتباط با قدرت زیبایی شناسی است. شناخت جهان مرئی از طریق وجود نور و به واسطه توجه بشر به طبیعت میسر شد و به تبع آن هنرها نیز پا به عرصه وجود نهادند.
در سال 1612 دختری جوان، به نام ارجمند بانو، با فرمانروای امپراتور مغول، شاه جهان ازدواج کرد. ارجمند بانو یا ممتاز محل 14 فرزند به دنیا آورد و همسر مورد علاقه شاه جهان شد. بعد از مرگ ممتاز محل در 1629 امپراتور بسیار غمگین شد و تصمیم گرفت مقبره ای برای او بسازد. او بیست هزار کارگر و ده هزار فیل را استخدام کرد و نزدیک به 20 سال طول کشید تا مقبره تاج محل کامل شد. شاه جهان هرگز قادر نبود تا سنگ سیاه مقبره را که طراحی کرده بود کامل کند. او توسط پسرش عزل شد و در قلعه قرمز آگرا زندانی شد و ساعتهای تنهایی خود را به تماشای رودخانه جمنا در مقبره ممتاز محل می‌گذراند. او سرانجام در کنار معشوقش در تاج محل به خاک سپرده شد.

فهرست مطالب:
نماد عشق و احساس
شاه جهان و ممتاز محل
بررسی معماری تاج محل
بخشی از تزئینات تاج محل
اصول طراحی
اصل سلسله مراتب
اصل تقارن
اصل مرکزیت
معمار تاج محل

این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت بنای عالی قاپوی اصفهان(23 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل