پاورپوینت زهکشی ساختمان و اراضی – فایل جدید

دانلود پاورپوینت زهکشی ساختمان و اراضی,پاورپوینت زهکشی ساختمان,زهکشی,پاورپوینت زهکشی,زهکشی ساختمان و اراضی,پاورپوینت زهکشی ساختمان و اراضی,زهکشی ساختمان,پاورپوینت سیستم زهکشی,بررسی سیستم های زهکشی,پاورپوینت زهکشی زمین

توضیحات:
فایل پاورپوینت زهکشی ساختمان و اراضی،در حجم 87 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
منشا اصلی منابع آب های زیرزمینی و سطحی نزولات جوی است . به طور کلی نزولات جوی که دریک منطقه به سطح زمین می رسند به دو بخش عمده تقسیم می گردد.
بخشی از آن با توجه به نفوذپذیری سطح زمین به داخل زمین نفوذ کرده و آب های زیرزمینی را به وجود می آورد و مابقی آن روی سطح زمین حرکت کرده و تحت عنوان آب های سطحی یا روان آب های سطحی نام گذاری می گردد. البته بخش ناچیزی ازآن نیز تبخیر گشته و مجددا به جو باز می گردد.

آن قسمت از نزولات جوی که داخل زمین نفوذ کرده و آب های زیرزمینی را به وجود می آورد، در صورتی که نفوذ پذیری لایه های تحتانی زمین خوب باشد به سمت مناطق پایین و پست تر حرکت می نماید و مشکلی ایجاد نمی کند. ولی در صورتی که نفوذ پذیری لایه های زیرین خوب نباشد ، باعث می گردد که آب های زیرزمینی در آن منطقه بالا آمده و بعضا به سطح زمین نزدیک شود. در چنین حالتی به دلیل بالا آمدن سطح آب زیرزمینی برای کاربری های مختلف از قبیل : مسکونی ، صنعت و کشاورزی با مشکلاتی روبرو خواهیم شد. جهت رفع مشکل فوق و پایین آوردن سطح آب زیرزمینی ، باید آبهای داخل زمین را تخیله نمود.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه زهکشی
انواع سیستم های زهکشی
انهار زهکشی
زهکش های لانه موشی
زهکشهای حائل
جانمایی سیستم های زهکشی
سیستم های زهکشی مزرعه
سیستم های منفرد و مرکب
سیستم زهکش های اصلی
آرایش زهکش های اصلی
خروجی سیستم زهکشی و تخلیه گاه
طراحی سیستم زهکشی
معیارهای شرایط ماندگار
فرمول های تعیین عمق و فاصله زهکش ها
فرمول های زهکشی برای شرایط ماندگار
لوله های زهکشی
طراحی زهکش ها
روش های اجرایی
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 87 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت زهکشی(21 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل