پاورپوینت مدرسه هنر سنگاپور – فایل جدید

دانلود پاورپوینت مدرسه هنر سنگاپور ,مدرسه هنر سنگاپور,پاورپوینت بررسی و تحلیل مدرسه هنر سنگاپور,پیتر آیزئمن,مدرسه هنر نانیانگ سنگاپور,پاورپوینت مدرسه هنر سنگاپور,پاورپوینت هنر نانیانگ سنگاپور

توضیحات:
فایل پاورپوینت مدرسه هنر سنگاپور ، در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

توضیحات:
مدرسه هنر نانیانگ سنگاپور یکی از زیبا ترین مدرسه های هنر ساخته شده در جهان می باشد که با معماری برتر و نوین و با تکنولوژی بام سبزساخته شده است و دارای زیبایی های متعددی می باشد و بخاطر معماری و طراحی بی نظیر در بهترین نوع و همچنین تکنولوژی بام سبز بکار گرفته شده در این بنا بسیار مورد توجه معماران می باشد .

این بنا در سال ۱۹۹۳ توسط یکی از برترین معماران با نام کنزو تانگه و همکاری مشاوران CPG ساخته و پرداخته شد و ایده اصلی از آن این افراد است که در این طرح در وسط مدرسه فضای دره مانندی برای فضای سبز در نظر گرفته شده است تا زیبایی و خیره کنندگی بیشتری به این طرح اطلاق شود . در رابطه با ارائه اطلاعات بیشتر و موقعیت این مکان باید گفت که این بنا در حومه غربی سنگاپور واقع شده است . وسعت این دانشگاه حدود ۲۰۰ هکتار است . این طرح در سال ۲۰۰۷ موفق به کسب جوایز متعددی در زمینه معماری سبز و پایدار شد .
انسان اگربتواند محل تحصیل خـود را انتخـاب کنـد بدون شک مدرسه هنری که سقف آن پـوشیـده از گیاه است را انتخاب می کند ، مدرسـه ای کـه ظـاهـر آن نمـایـان محلـی بـرای کسـب هنـر مـی بـاشــد ، بــه طوریکه انسان از دیدن ایـن معمـاری عجیـب و زیبـا سیر نمی شود و هر آنچه به آن می نگرد به زیبایی و شگفتی آن بیشتر پی می بـرد و در فکـر فـرو مـی رود. طراح هنرمنداین مدرسه ، فناوری های نویـن و نمـا پـردازی را بـا بهـره گیـری از خـلاقیـت طـوری خلــق کرده است که هر بیننده ای را متحیر می سازد.
نمای شیشه این ساختمان و پـوشـش گیـاهـی سقـف مدرسه هنر، شاهکـار بـرجستـه ای را پـدیـد آورده است که از گرما و حرارت خورشید کـاستـه و اجـازه عبور نور و حرارت به فضاهای طبیعی رافراهم می سازد. دیوارهای شیشه ای بکار گرفته شده در سـاختمـان به سهولت تبـادل دیـدبیـن داخـل و خـارج را ایجـاد می کنند و باعث روشنایی کامل تمامی استودیـو هـا وکلاس های درس به طور طبیعـی در طـول روز مـی گردند.
و…

فهرست مطالب:
معرفی بنا
معرفی معمار
متریال
مدرسه هنر با سقفی پوشیده از چمن در سنگاپور
هدف از طراحی این مدرسه
تحلیلی از نور و نما در ساختمان
تحلیل سایت پلان
تاکید ساختمان بر طبیعت
تصاویر و نقشه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 42 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD ضوابط و معیارهای طراحی مدرسه(10صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل