پاورپوینت خانه های هوشمند – فایل جدید

دانلود پاورپوینت خانه های هوشمند,بررسی خانه های هوشمند,پاورپوینت عمرانی,کنترل و مانیتورینگ منزل,سیستم های هوشمند در ساختمان,آسانسور هوشمند,قفل هوشمند,سـیـسـتـم BEMSو امکانات,سیستم BMSو امکانات,مدیریت هوشمند ساختمان,پاورپوینت خانه های هوشمند

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و معرفی خانه های هوشمند و ویژگی آنها و آشنایی با انواع سیستم های بکار رفته در خانه های هوشمند، در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانيتورينگ خانه استفاده مي گردد.
فرض كنيد در يك زمستان سرد ناگهان تصميم مي گيريد كه تعطيلات آخرهفته را به دور از جنجال و هياهوي شهر شلوغ خود با استراحتي كوتاه در يكي از شهرهاي خوش آب و هواي كشور بگذرانيد .
تصور كنيد در هنگام بازگشت به سوي محل سكونت خود با يك پيام كوتاه از طريق تلفن همراهتان به راحتي محيط خانه را پذيراي حضور خود مي كنيد. بخاري ها را روشن و دماي مطلوبتان را در اتاق ها و فضاي خانه فراهم مي كنيد ، آب گرم حمام را محك مي زنيد و چراغ ها را پيش از رسيدن روشن مي كنيد تا در هنگام ورودتان به منزل هيچ مشكل خاصي نداشته باشيد.
از سوي ديگر با يك پيام كوتاه مشابه به محل مسكوني تان در شهر مي توانيد از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شويد و با به كار انداختن سيستم ايمني خانه از شر دزدها در امان باشيد.
حتي در هرلحظه از طريق صفحه نمايش تلفن همراه قادر خواهيد بود درون منزلتان را ببينيد.
درواقع ديگر زمان آن رسيده است كه بانوي خانه از دغدغه هاي هميشگي بسته بودن شير گاز و نشت ماشين لباسشويي و … ساعت هاي فعاليت و استراحت خود فارغ شود، زيرا قابليت هاي نوين خانه هاي هوشمند چنان امكانات گسترده اي را در اختيار خانواده ها قرار مي دهد كه هر مشكلي در كمترين زمان ممكن از ميان برداشته مي شود و رفاه و آسايش بسياري براي آنان به ارمغان مي آورد.
و…

فهرست مطالب:
معرفی خانه هوشمند
ویژگی ها
موارد استفاده
سـیـسـتـم BEMSو امکانات
سیستم BMSو امکانات
مدیریت هوشمند ساختمان
اهداف مدیریت هوشمند ساختمان
وظایف سیستم مدیریت هوشمند ساختمان
شبکه های کامپیوتری
فیبر نوری
دستگاههای فیوژن و تست
مراکز داده
هوشمندسازی
خانه هوشمند و خانه هوشمند مبنا
قفل هوشمند
آسانسورهای هوشمند
هتل هوشمند
تجهیزات ساختمانی
آنتن مرکزی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 47 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

دانلود مستقیم فایل