پاورپوینت شهر ماسوله – فایل جدید

دانلود پاورپوینت شهر ماسوله,دانلود معرفی ماسوله گیلان,معماری شهر ماسوله,پاورپوینت معماری,آشنایی با شهرماسوله,اقلیم شناسی ماسوله,ویژگی های شکلی ماسوله ,اقليم شناسي و ویژگی های معماري بومي ماسوله ,ویژگی های معماري بومي ماسوله ,پاورپوینت معماری

توضیحات:

فایل پاورپوینت اقليم شناسي و ویژگی های معماري بومي ماسوله ،در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش،به همراه یک هدیه ویژه .

بخشی از متن:

شهر تاريخي ماسوله در استان گيلان ودر فاصله 60 كيلومتري غرب شهرستان رشت(مركز استان) ، 35 کیلومتری غرب شهرستان فومن و در منتهي اليه غرب رشته كوه هاي البرز (كوههاي تالش) با ارتفاع 3050 متر و درعرض جغرافيايي ً13 َ09 ْ37 شمالي و طول جغرافيايي ً14 َ59 ْ48 شرقي قرار گرفته است . وسعت آن حدوداً 16 هكتار بوده، در ارتفاع 1050 متر از سطح دریای آزاد قرار گرفته و بین بالاترین و پایین ترین نقطه ی آن بیش از 120 متر اختلاف ارتفاع وجود دارد. همچنین از شرق به شهرستان فومن ، از غرب به شهرستان خلخال ، از شمال به شهرستان ماسال و از جنوب به تارم علیا منتهی می شود.
آب و هوای خاص منطقه ی تالش ، متأثر از کوه های البرز و دریای خزر است. کوه های تالش با امتداد شمالی ـ جنوبی و کوهستان البرز با امتداد شرقی ـ غربی مانند سدی از عبور بخار آب حاصل از دریای خزر و بادهای مرطوب شمال غربی به داخل ایران جلوگیری می کند و به سبب ارتفاع زیادی که دارند موجب بارندگی بسیار در این ناحیه می گردند. ماسوله دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در تابستان و سرد و مرطوب در زمستان می باشد.

فهرست مطالب :
مشخصات جغرافیایی
خصوصیات اقلیمی
زمین شناسی وضعیت خاک
دریاچه ها و رودخانه ها
طبیعت و پوشش گیاهی و جانوران
پیشینه تاریخی
جمعیت و اقتصاد
ویژگی های هنرهای مرتبط
ویژگی های شهری
ویژگی های شکلی ماسوله
بافت قدیمی
ویژگی های معماری
بررسی موردی چند ساختمان
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 44 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:

فایل WORD همین محصول(16صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل