پاورپوینت نماهای ساختمانی – فایل جدید

دانلود پاورپوینت نماهای ساختمانی,نماهای ساختمانی,انواع نمای ساختمانی,پاورپوینت نمای ساختمان,نمای سنگ,نمای شیشه,پاورپوینت نماهای ساختمانی,طراحی نمای ساختمان,پاورپوینت انواع نمای ساختمانی,نما,نمای آجر3سانتی,نمای کامپوزیت

توضیحات:
فایل پاورپوینت نماهای ساختمانی،در حجم 66 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
نما در لغت نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه كه در معرض دید و برابر چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت،‌ قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است.
از زمانی كه زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور كار مالكان و سازندگان ساختمانها قرار گرفته‌است.

نمای هر ساختمان در شكل‌دهی به مجموعه شهری كه در آن حضور دارد، موثر است. اگر به نمای یك ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان‌های شهر توجه شود، همگونی نمای شهری در مجموع از بین می‌رود.

مسكن به عنوان یكی از نیازهای نخستین بشر، ابتدایی ترین سوالی بوده كه انسان سعی در یافتن پاسخی مناسب و معقول برای آن بوده است، اما همیشه در برنامه ریزی‌های ملی به مسكن نه به عنوان محلی برای آسایش ساكنان در ابعاد عینی و ذهنی، بلكه به عنوان یك مشكل اقتصادی و فقط از این بعد بر خورد شده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
عناصر پر اهمیت در نما
دلایل و اهداف نماسازی
جدول وزنی برخی مصالح
نمای کامپوزیت
انواع روشهای نصب
نمای شیشه ای
نمای سنگ
نمای آجر3سانتی
نکاتی که در نما سازی ساختمانی باید رعایت نمود
گالری نما

این فایل با فرمت پاورپوینت در 66 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD طراحی انواع نماهای ساختمان(7صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل