پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول – فایل جدید

دانلود پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول,موزه هنرهای باستانی سئول,آشنایی با موزه هنرهای باستانی سئول,معماری موزه هنرهای باستانی سئول,رم کولهاوس,موزه,جان نوول,ماریو بوتا ,پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول,موزه سئول

توضیحات:
فایل پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
سئول پایتخت کره جنوبی یکی از شهرهایی است که به ندرت پیش می‌آید گردشگری را ناراضی به خانه‌اش بر‌گرداند. شهری که سرشار از جاذبه است. از تنوع آثار سنتی و مدرن و ساختار زیبای شهری، کلیساها و معابد کهن گرفته تا موزه‌ها، رستوران‌ها و رودخانه زیبای هان، همه و همه دلایل خوبی است که از این شهر جالب دیدن کنیم. یکی از زیبایی‌های قابل انکار این شهر موزه هنر سامسونگ لیوم سئول است که سالانه هزاران نفر را از سرتاسر جهان را برای بازدید از این موزه زیبا و سفالی به این شهر می‌کشاند.
شاهکار بزرگ معماران مشهور جهان با نام‌های ماریو بوتا، ژان نوول و رم کولهاس یک موزه پیچیده با نام لیوم است که در دامنه کوه‌های Namsan واقع شده و در کنار هتل Hyatt در شهر سئول قرار دارد.

مجموعه «موزه لیوم» تحت سرپرستی «بنیاد سامسونگ»، نه تنها طیف وسیعی از آثار هنری فاخر را ارائه می‌کند، بلکه سه بیان متفاوت در معماری معاصر را نیز در یک مکان گرد هم آورده است؛ سه بیان به روایت سه معمار. موزه هنر سامسونگ لیوم شامل دو بخش خانه هنر کره‌ای سنتی و هنر معاصر است.
و…

فهرست مطالب:
شهر سئول
معرفی موزه هنرهای باستانی سئول
معرفی معماران و نحوه طراحی
سایت پروژه
تحلیل سایت
موزه شماره یک
موزه شماره دو
معماری موزه
نقشه موزه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD موزه یهود برلین(8صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل