پاورپوینت قالب بندی بتنی وانواع آن – فایل جدید

دانلود پاورپوینت قالب بندی بتنی وانواع آن,پاورپوینت قالب بندی بتنی ,انواع قالب بندی بتنی,آرماتور و نقش آن در ساختمانهاي بتني,قالب بندی فلزی,قالب بندی چوبی,پاورپوینت انواع قالب بندی ,سیستم قالب بندی تونلی,پاورپوینت انواع سیستم قالب بندی بتنی

توضیحات:
پاورپوینت قالب بندی بتنی وانواع آن،در حجم 34 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در ساختمان ها و ابنيه بتنی قالب ها، که در حقيقت ظروف موقتی با شکل و فرم مورد نظر برای نگهداری ميل گردها(آرماتور) و بتن خيس تازه هستند، نقش مهمی به عهده دارند.قالب بندی قسمت عمده ای از مخارج ساخت و اجرای اسکلت های بتنی و اجزای بتنی ساختمان را به خود اختصاص می دهد. هزينه مصالح، ساخت و اجرای قالب های بتنی بستگی به شکل قالب و دشواری ساخت آن و نوع مصالح مصرفی دارد . در پاره ای ازموارد ممکن است قالب بندی تا بيش از ۵۷ درصد هزينة يک عضو بتنی را به خود اختصاص دهد .
يک قالب، در عين حال که بايد دارای فرم مورد نظر بوده واز نظر اقتصادی قابل قبول باشد، بايد استحکام و ايمنی کافی داشته باشد.طرح قالب های بتن که برای استحکام کافی برای نگهداری بتن داشته و در اثر فشارهای وارده مقاوم باشد و در موقع بتن ريزی، از فرم اصلی خارج نشده و به اصطلاح شکم ندهد مسئله ايست سازه ای. اين مسئله، جز درمواردی که از قالب های پيش ساخته با مشخصات معين استفاده شود، در رابطه با طرح قالب های ديوار، ستون و يا تاوه ها که از صفحات و يا تخته های چوبی ساخته می شوند. صادق است پس ازطرح و محاسبه بارهای وارده، هر يک از قسمت های اصلی قالب را ممکن است به عنوان يک تير تحليل نموده و حداکثر ممان وبرش و خمشی که ممکن است وجود داشته و پيش آيد محاسبه نمود.

فهرست مطالب:
روش اجرای قالب بندی بتنی
قالب بندی دیوارهای بتنی
قالب بندی ستونها
نکات عمومی در ساختن قالبها
سیستم قالب بندی تونلی
قالب چوبی دیوارهای منحنی شکل (PLEXO)
سیستم قالب لغزنده سیستم لغزنده با جرثقیلCCP
سیستم لغزنده هیدرولیکی – HCP
سیستم قالب هسته مرکزی لغزنده SHAFT
تخته چوبی/H20 سیستم قالب دیوار
صفحات چوبی/H20 سیستم قالب بندی ستون
تولیدات چوبی
سیستم داربست فنجانی CUP LOCK
سیستم قالب دیواری مدولار PRWF
سیستم قالب دیواری فولادی FRWF
سیستم قالب فولادی ASCF
سیستم قالب بندی میزی
سیستم قالب بندی پیش ساخته PRECAST

این فایل با فرمت پاورپوینت در 34 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD آرماتور و نقش آن در ساختمانهاي بتني (21صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل