پاورپوینت مقبره الشعرای تبریز – فایل جدید

دانلود پاورپوینت مقبره الشعرای تبریز,بررسی بنای تاریخی مقبره الشعرای تبریز,پاورپوینت معماری بنای مقبره الشعرای تبریز,مقبره الشعرای تبریز,بنای مقبره الشعرای تبریز,پاورپوینت مقبره الشعرای تبریز,بنای تاریخی,معماری بنای مقبره الشعرای تبریز

توضیحات:
فایل پاورپوینت مقبره الشعرای تبریز ،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
کوی ها و محله های قدیمی تبریز از دیر باز محل و ماوایی برای سالکان حق و شاعران نام آور بوده است و بی تردید تبریز به خاطر جای دادن عارفان و شاعران صاحب نام در دل خود ، جایگاه ویژه ایی را در بین شهر های دیگر کشورمان دار است . هر چند برخی از آنان تبریزی یا آذربایجانی الاصل نبوده اند اما با این حال هر کدام به علتی به تبریز گذری داشته و به مرور زمان شیفته آن شده و در این مکان ساکن و طبق وصیت شان در تبریز به خاک سپرده شده اند.

کوی سرخاب به جهت انتساب به شاعران نامی ، ارج و قرب بسیاری در بین مردم داشته است به طوری که زندگی در آن و حتی دفن شدن در این کوی معروف ، آرزوی بسیاری از بزرگان محسوب می شد . وجود اماکن ، بنا ها ، تکیه ها و مقابر معروفی چون ربع رشیدی ، تکیه حیدر ، بقعه عون بن علی ، بقعه سید حمزه ،صاحب الامر و سید ابراهیم یا حظیره بابا حسن ، حظیره بابا مزید ، صفوه الصفا و مقبره الشعرا به تقدس و معروفیت آن افزوده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی مقبره الشعرا
تاریخچه
معماری مقبره الشعرا
تصاویری از معماری زیبای مقبره الشعرا
دفن شدگان
آشنایی با چند شاعر مدفون در این مقبره

این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD مجموعه تاريخي بازار زنجان(14 صفحه)

 

دانلود مستقیم فایل