پاورپوینت کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول – فایل جدید

دانلود پاورپوینت کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول,کنترل نشست در متروی استانبول,کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول,کنترل نشست های سطحی با روش قوس چتر در حفاری متروی استانبول ,پاورپوینت کنترل نشست سطحی در مترو

توضیحات:
فایل پاورپوینت کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول(کنترل نشست های سطحی با روش قوس چتر در حفاری مرحله ی دوم متروی استانبول )،در حجم39 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در حفاری تونل مترو، کنترل نشست های سطحی مشاهده شده قبل و بعد از حفاری مهم است، که باعث وارد آمدن خساراتی به ساختارهای سطحی می شود. تونل مترو نمی تواند انتظارات مورد نظر را برآورده کند و کارایی تونل مترو از بین می رود برای این منظور حفاری مرحله ی دوم تونل متروی استانبول بین آنکاپانی و ینیکاپی مورد مطالعه قرار گرفت. زمین این بخش از خاک رس، سنگ رس، ماسه و خاک کود (مارل) تشکیل شده است . روش تونل زنی جدید اتریشی (NATM) در تونل هایی که دارای سطح مقطع 36 متر مربع بودند استفاده شد. در این مطالعه نشست های سطحی برای NATM و روش قوس چتر (UAM) در مناطق حساس مقایسه شده اند. در نتیجه ی این مطالعه، مشخص شد که تغییر شکل های سطحی مخصوصا در خاک رس را می توان به صورت کارآمدی با استفاده از UAM کنترل کرد.
متروی استانبول در 3 فاز ساخته شده است. ساخت اولین فاز در سال 1992 شروع شد و در اکتبر سال 2000 برای استفاده عموم باز شد. دومین فاز بین تاکسیم و ینیکاپی توسط سرمایه گذاری مشترک متروی آنادولو در دست ساخت است و سومین فاز بین لونت و داروسافاکا توسط شرکت آلارکو زیر ساخت می باشد. پروژه ی متروی استانبول با پروژه ی متروی زیرزمینی مرمری در ایستگاه ینکاپی ادغام خواهد شد.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
محل و مسیر خط اصلی استانبول
1-1 زمین شناسی منطقه
2-1 حفاری و پشتیبان
اندازه گیری نشست های سطحی و همگرایی ها در متروی استانبول
اعمال روش قوس چتری
NATM و UAM مقایسه ی نشست های سطحی برای
نتیجه گیری و پیشنهادات

این فایل با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (10 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل