پاورپوینت رنگ تعلق(فصل هفتم محیط پاسخده) – فایل جدید

دانلود پاورپوینت رنگ تعلق(فصل هفتم محیط پاسخده),رنگ تعلق(فصل هفتم محیط پاسخده),رنگ تعلق در معماری,محیط پاسخده,الگوهای رنگ تعلق,پاورپوینت رنگ تعلق,ساختمان,پاورپوینت رنگ تعلق(فصل هفتم محیط پاسخده),رنگ,پاورپوینت رنگ تعلق در معماری

توضیحات:
فایل پاورپوینت رنگ تعلق(فصل هفتم محیط پاسخده)،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در فصول گذشته شیوه های دستیابی به کیفیاتی که مستقل از تاثیرات عوامل سازنده اجتماعی_ فرهنگی _ اقتصادی، پاسخدهی محیط را پشتیبانی می کنند، فراپوشی شده اند. این بدان معنا نیست که ارزش و اهمیت مشارکت مردمی از نظر پنهان مانده باشد.
چرا که بزعم ما مقوله مشارکت مردمی از ارزش و مطلوبیت بالایی برخوردار است. اما، آنگونه که قبلا متذکر شده ایم، حتی در بالاترین رده حضور و ظهور مشارکت مردمی، اکثریت مردم همچنان مجبور هستند در مکان هایی کار و زندگی کنند که به وسیله دیگران طراحی شده است.
بنابراین، ایجاد این امکان که کاربران بتوانند به محیطهای موجود رنگ تعلق بدهند، اهمیت ویژه ای دارد. این تنها راهی است که اکثر مردم به محیطی برآمده از علایق، ارزشها و نشانه های شخصی خویش دست پیدا می کنند. برای دستیابی به این خواسته از طراح اصلی مکان مربوط انتظار می رود که با تلاش گسترده خویش زمینه لازم را برای ایجاد رنگ تعلق فراهم نموده باشد. این فصل در مورد چگونگی به کار گرفتن آن تلاش با موثرترین روش بحث می کند.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
رنگ تعلق و خوانایی
روند اخیر
گونه های رنگ تعلق
چرا مردم به ساختمان ها رنگ تعلق میدهند؟
محدودیت ها در رنگ تعلق
نحوه تصرف
نوع ساختمان
کجاها رنگ تعلق اتفاق می افتد؟
رنگ تعلق خصوصی
رنگ تعلق همگانی
تاثیر همگانی
الگوهای رنگ تعلق
دیوارهای داخلی
آستانه ها
پنجره ها
سطوح خارجی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 46 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل